EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

J.v.d.Pool

Waalre

23 mei 2021

8

/ 10

Erg goed

Goed

W

Eindhoven

23 mei 2021

10

/ 10

Prima service en klantvriendelijk personeel

Oke

Kitty

Eindhoven

23 mei 2021

9

/ 10

Prima geregeld!

Vlot geregeld via internet en de afhandeling bij halen en brengen was naar wens.

Noud

Eindhoven

23 mei 2021

10

/ 10

Zeer goed

Geweldig geholpen

Mike

Maarheeze

23 mei 2021

10

/ 10

. Gewoon netjes en goed geholpen

Gewoon netjes en goed geholpen

Cindy

Eindhoven

23 mei 2021

10

/ 10

Top service

Goede service en hulp

jos

eindhoven

22 mei 2021

10

/ 10

Betrouwbaar en voordelig

Betrouwbaar en voordelig

Rob

Eindhoven

20 mei 2021

10

/ 10

Snel en vriendelijk geholpen

Fijn geholpen en snel geregeld.

Martien

Eindhoven

18 mei 2021

10

/ 10

Klantvriendelijke behandeling.

Alleen een net voor een aanhanger huren was geen probleem. Kosten vielen ook erg mee. Het bedrag werd ook meteen na het terugbrengen teruggestort.

Denis

Maarheeze

17 mei 2021

9

/ 10

Satisfied

Everything went smooth.

Marije

Eindhoven

17 mei 2021

8

/ 10

Klantvriendelijk

Snelle, vlotte service.

De wagen was goed.

F

Eindhoven

16 mei 2021

4

/ 10

Fijne auto, niet zo’n nette medewerker

Super fijn bus gehuurd voor een verhuizing. De mevrouw die mij hielp was heel netjes en alles verliep soepel.

De wat oudere man die er werkte was alleen erg nors en onaardig tegen andere klanten. Na mij was een man aan de beurt die 10 minuten had staan wachten. Hij kwam precies om half 7 binnenlopen, werd pas om 18:40 geholpen. Toen hij aan de beurt was zei de medewerker: “Je bent wel heel laat!”. De klant:”ik zou er om 18:00 zijn, maar ik heb gebeld dat ik een half uur later zou komen. En ik was er exact een half uur later”. Waarop de medewerker zegt: “dat is wel een Antilliaans halfuurtje dan! Het is al 18:40.” De klant gaf aan dat hij Surinaams was en niet begreep waar deze opmerking op sloeg. De medewerker probeerde het weg te wuiven.

Dit soort gedrag kan echt niet door de beugel, helaas had ik ter plekke niet de durf om er iets van te zeggen.

Reactie van ons

Hallo,

Dank voor uw review.

We zullen met de desbetreffende medewerker en de klant in gesprek gaan. We willen graag dat er in ons bedrijf een veilige ‘familiebedrijf-sfeer’ hangt, en daar past zo’n opmerking niet bij.

Groet,

Rick

Adriaanse Autoverhuur