J.v.d.Pool
Aanbevolen
Waalre
23 mei 2021
Erg goed
Goed
W
Aanbevolen
Eindhoven
23 mei 2021
Prima service en klantvriendelijk personeel
Oke
Kitty
Aanbevolen
Eindhoven
23 mei 2021
Prima geregeld!
Vlot geregeld via internet en de afhandeling bij halen en brengen was naar wens.
Noud
Aanbevolen
Eindhoven
23 mei 2021
Zeer goed
Geweldig geholpen
Mike
Aanbevolen
Maarheeze
23 mei 2021
. Gewoon netjes en goed geholpen
Gewoon netjes en goed geholpen
Cindy
Aanbevolen
Eindhoven
23 mei 2021
Top service
Goede service en hulp
jos
Aanbevolen
eindhoven
22 mei 2021
Betrouwbaar en voordelig
Betrouwbaar en voordelig
Rob
Aanbevolen
Eindhoven
20 mei 2021
Snel en vriendelijk geholpen
Fijn geholpen en snel geregeld.
Martien
Aanbevolen
Eindhoven
18 mei 2021
Klantvriendelijke behandeling.
Alleen een net voor een aanhanger huren was geen probleem. Kosten vielen ook erg mee. Het bedrag werd ook meteen na het terugbrengen teruggestort.
Denis
Aanbevolen
Maarheeze
17 mei 2021
Satisfied
Everything went smooth.
Marije
Aanbevolen
Eindhoven
17 mei 2021
Klantvriendelijk
Snelle, vlotte service.
De wagen was goed.
F
Eindhoven
16 mei 2021
Fijne auto, niet zo’n nette medewerker
Super fijn bus gehuurd voor een verhuizing. De mevrouw die mij hielp was heel netjes en alles verliep soepel.
De wat oudere man die er werkte was alleen erg nors en onaardig tegen andere klanten. Na mij was een man aan de beurt die 10 minuten had staan wachten. Hij kwam precies om half 7 binnenlopen, werd pas om 18:40 geholpen. Toen hij aan de beurt was zei de medewerker: “Je bent wel heel laat!”. De klant:”ik zou er om 18:00 zijn, maar ik heb gebeld dat ik een half uur later zou komen. En ik was er exact een half uur later”. Waarop de medewerker zegt: “dat is wel een Antilliaans halfuurtje dan! Het is al 18:40.” De klant gaf aan dat hij Surinaams was en niet begreep waar deze opmerking op sloeg. De medewerker probeerde het weg te wuiven.
Dit soort gedrag kan echt niet door de beugel, helaas had ik ter plekke niet de durf om er iets van te zeggen.
Reactie van ons
Hallo,
Dank voor uw review.
We zullen met de desbetreffende medewerker en de klant in gesprek gaan. We willen graag dat er in ons bedrijf een veilige ‘familiebedrijf-sfeer’ hangt, en daar past zo’n opmerking niet bij.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
