Mitch
Aanbevolen
Veldhoven
14 februari 2021
Duidelijk, snel en goede service
Goede service. Vooral snel.. zelfde dag nog een auto kunnen regelen ;)
Tj
Aanbevolen
Eindhoven
10 februari 2021
Heelfijn
Macilijk
Allard
Aanbevolen
Eindhoven
10 februari 2021
Geen woorden maar daden. Een bedrijf waar je graag komt
Geen toeters en bellen, geen fancy kantoor maar gewoon vriendelijke mensen en een meer dan prima service. Iets wat je niet meer overal krijgt maar hier wel. Ik zou iedereen adviseren zaken te doen met Adriaanse.
Jan
Aanbevolen
Geldrop
10 februari 2021
Eens Adriaanse autoverhuur, altijd Adriaanse autoverhuur.
Correct en altijd zoals afgesproken, geen domme verrassingen zoals bij andere verhuurbedrijven
Pradeep
Aanbevolen
Best
9 februari 2021
Top service en scherpe prijzen.
Had een busje gereserveerd maar door het slechte weer kon ik het busje niet gebruiken. Adriaanse heeft hiervoor enkel de eigenrisico verzekering in rekening gebracht. Top.
Ruud
Aanbevolen
Eindhoven
9 februari 2021
Goede service, makkelijk, vriendelijk personeel.
Goed geregeld, goede bus. Betaling snel afgerond en borg meteen vrijgegeven (creditcard)
Tim
Aanbevolen
Eindhoven
7 februari 2021
Goede, vriendelijke service
Goede auto, vriendelijke service. Prima prijs kwaliteit verhouding. Kom zeker terug
Willem
Aanbevolen
Sambeek
7 februari 2021
niks op aan te merken
Van begin tot einde ok. Je moet wel nadrukkelijk aantonen dat je alleen maar oprechte bedoelingen hebt, maar dat zal wel gestoeld zijn op slechte ervaringen.
Flexibele en aardige medewerkers (-sters).
Prijs conform de markt.
Zou dit bedrijf weer nemen.
John
Aanbevolen
Ramaekers
5 februari 2021
Prima
Is altijd keurig geregeld
Koen
Aanbevolen
Eindhoven
4 februari 2021
Kwaliteit en coulant
Adriaanse Autoverhuur kwam bij mij over als een coulante partij. Een Mercedes 513 gereserveerd voor een verhuizing. De weersverwachtingen voor de geboekte datum waren niet al te best, daarom gevraagd naar mogelijke uitstel. Daar zouden ze niet moeilijk over doen. Uiteindelijk moeten uitstellen vanwege iets anders, wat geen probleem was.
Lichte schade gemaakt, maar gelukkig waren de kosten zeer laag. De Mercedes was verder netjes en in goede staat. Als ik morgen weer zou verhuizen zou ik wederom Adriaanse Autoverhuur benaderen.
Nando
Aanbevolen
Eindhoven
3 februari 2021
snelle en correcte service
in het verleden al vaker gebruik gemaakt van de diensten en tot op heden nog steeds de zelfde goed service, goede en nette voertuigen
Kaj
Aanbevolen
van Hest
2 februari 2021
Zeer prettige samenwerking
Vakkundige personeel, fijne wagen gehuurd. Ook het terug brengen was prettig geregeld en de volgende dag stond de factuur al klaar.
