PMWH
Aanbevolen
Wintelre
3 januari 2021
Super vriendelijke en professioneel bedrijf
Ik had een Peugeot 108 gehuurd, welke mooi schoon van binnen was en gewassen aan de buitenkant. Een gloednieuwe auto met alles erop en eraan. Voor 4 personen wel redelijk krap maar te doen voor een niet al te lange afstand.
Arie
Aanbevolen
Eindhoven
2 januari 2021
zoals ik al jaren gewend ben is de service gewoon goed.
Al enkele jaren maak in gebruik van de diensten van Adriaanse auto verhuur, in al die jaren is de samenwerking vlekkeloos verlopen en zijn er nooit problemen geweest.
Adriaanse autoverhuur is voor mijn een perfecte partner op het gebied van autoverhuur.
Norbert
Aanbevolen
Schallenberg
1 januari 2021
Uitstekend
Telefonisch werd ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Bij het ophalen van het voertuig ging alles vlot en vriendelijk. Bij het terugbrengen was er zelfs een helpende hand.
Geweldige service!
Frans
Aanbevolen
Eindhoven
1 januari 2021
zeer klantvriendelijke vlotte service
Geen wachttijden bij het ophalen en terugbrengen van de verhuisauto. Goede uitleg van de bediening van de auto en de elektrische laadklep.
Vriendelijk personeel.
d.h.
Aanbevolen
Eindhoven
31 december 2020
uitstekend
Goed materiaal fijne en klantvriendelijke benadering.
Roland
Aanbevolen
Lommel
31 december 2020
Enorme hulp voor mijn verhuizing!
Wat een service en gemak!
Het is reclame dat vanzelf loopt zo.. Om nooit te vergeten. En zo moet het. Ook het begrip, uitleg, betaling… allemaal erg logisch en hulpvaardig hoor!! Dikke 10!!
ER
Aanbevolen
VEGHEL
30 december 2020
uitstekend
snelle service, klantvriendelijk, altijd goede voertuigen.
Tim
Aanbevolen
Eindhoven
30 december 2020
Top service
Wilde bij bo-rent huren. Maar accojnt aanmaken verliep slecht. En telefoon namen ze niet op. Adriaanse saved the day.
Carla
Aanbevolen
Eindhoven
30 december 2020
Super services!
Fijne mensen, zeer vriendelijk en heel behulpzaam.
Judy
Aanbevolen
Waalre
30 december 2020
Excellent service
I am always happy to rent a car from Adriaanse. This time around I needed a van to move few things from my storage. The car was easy to drive for a person used to driving a small car (even though it was a bigger car). The service is always good, I am in and out of office in a few minutes for pick up and return of the car.
Keep up the good job!
Bianca
Aanbevolen
Eindhoven
29 december 2020
Goed
Heel handig dat ik de auto de avond van tevoren al op kon halen. Service is goed, duidelijke en overzichtelijke communicatie. Goede bereikbaarheid. Bij het inleveren wordt de auto meteen gecontroleerd waardoor je ook direct de borg terug krijgt.
Roxanne
Aanbevolen
Tilburg
29 december 2020
Top, snel en goede kwaliteit
Adriaanse is een fijn bedrijf dat meedenkt en goed faciliteert!
Snel geregeld, geen gekke voorwaarden en fijn contact :)
