Arno
Aanbevolen
Eindhoven
14 juli 2020
bakwagen laten wassen, super schoon, vriendelijk personeel, TOP !!
Heb mijn bakwagen bij Adriaanse laten wassen, zag er weer stralend wit uit, en als ,,klantvriendelijk,, extra hebben ze ook nog gratis de deurstijlen schoongemaakt, waar maak je dat nog mee ? extra zonder extra kosten. en dat alles terwijl je in de wachtkamer een lekkere kop koffie kan nuttigen , voor mij een dikke 10+ ik ga hier zeker weer terug komen. mvg Arno Peeters www.collectors-world.nl
Robbie
Aanbevolen
Eindhoven
14 juli 2020
Perfect
Nette bus en prima service.
Esther
Aanbevolen
Eindhoven
12 juli 2020
kloppend verwachtingspatroon
gemakkelijke en overzichtelijke website, nette mailcommunicatie. Ter plekke ook heldere en nette communicatie
Frank
Aanbevolen
Gastel
12 juli 2020
Goed
Gewoon geen gedoe, snel
Simpel goed.
Pieter
Aanbevolen
Nuenen
12 juli 2020
Prima service, nette auto’s.
Prima service, nette auto’s die altijd voor gebruik gewassen worden van binnen en buiten. Technisch altijd in topconditie.
Na inleveren wordt er terplekke afgetankt, zodat daar nooit discussie over kan zijn.
Jan-Paul
Aanbevolen
Maarheeze
10 juli 2020
Snel geholpen, goede service
No nonsense autoverhuur, netjes volgens afspraak zonder poespas.
Annemarie
Aanbevolen
Eindhoven
8 juli 2020
Uitstekende service en kwaliteit van de dienstverlening.
Snelle en professionele dienstverlening. Voertuig was in goede staat. prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
John
Aanbevolen
Veldhoven
8 juli 2020
Goed
Goed
Marco
Eindhoven
7 juli 2020
Betaald voor verzkering maar bus was onverzekerd
Meerdere keren aangehouden door politie ivm onverzekerde bus. Ik huur hier nooit meer.
Reactie van ons
Beste Marco,
Ik kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is als je door de politie wordt aangehouden, omdat een bus niet verzekerd zou zijn.
Allereerst het belangrijkste: de bus die je bij ons huurde, was 100% zeker verzekerd. Los van of je al dan niet een aanvullend verzekeringspakket afsluit, heeft iedere auto een geldige autoverzekering. Dat is namelijk verplicht en als we auto’s onverzekerd zouden laten rijden, dan zou dat strafbaar zijn.
Was er hier is gebeurd, is het volgende: van de overheid hebben we, in verband met de coronacrisis, de afgelopen drie maanden tijdelijke mogelijkheden gekregen om auto’s flexibel aan- en af te melden bij de RDW en bij de verzekering. Voordat je bij ons vertrok, is jouw huurauto natuurlijk weer aangemeld en was hij dus verzekerd. Alleen, in sommige gevallen duurt dat een dag voordat die aanmelding in de politiesystemen is bijgewerkt. Dan lijkt het voor een agent dat een auto onverzekerd is, terwijl dat zeker niet het geval is.
We vinden het heel vervelend dat dit in jouw geval tot deze ongemakkelijke ervaring heeft geleid. Ondanks dat wij daar niet zo heel veel aan kunnen doen, wil ik daar toch onze excuses voor aanbieden.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
guido
Aanbevolen
best
6 juli 2020
gewoon correct !
zonder veel poespas, meteen alles geregeld. korte, goede regels en afspraken en gaan
Bart
Aanbevolen
Best
5 juli 2020
Vriendelijk personeel die in is voor een grapje, degelijk busje
Erg positief, vriendelijk personeel, open op zondag.
Kees
Aanbevolen
Horst aan de Maas
5 juli 2020
Super klantvriendelijk
Zeer klantvriendelijk bedrijf. Adequaat en vriendelijk personeel. Goede klant contact mensen.
En natuurlijk prima auto’s.
