Jolanda
Aanbevolen
Tilbutg
1 juni 2020
Goed geregeld
Auto stond klaar, inschrijving zo geregeld
AREND
Aanbevolen
Oirschot
30 mei 2020
Prima organisatie en service
Goed geregeld, geen verborgen kosten, transparante dienstverlening en prima verhuiswagen
Sas
Aanbevolen
Eindhoven
29 mei 2020
Zeer goede ervaring
Duidelijke website, makkelijke reservering, goede service afhandeling, gehuurde vrachtwagen was prima, zeer tevreden.
Peggy
Aanbevolen
Veldhoven
27 mei 2020
Alles goed geregeld en duidelijke afspraken, fijn bedrijf!
Fijne ervaring, super bedrijf!
tim
Aanbevolen
waalre
27 mei 2020
volgens afdpraak
auto stand klaar, was schoon en inleveren was correct.
kortom gekregen wat belooft was, volgens afspraak.
Peter
Aanbevolen
Eindhoven
27 mei 2020
Wisselende ervaringen
Info op de website incorrect (openingstijden).
Terugpinnen van de borg duurde te lang voor het weer op mijn rekening stond. Toch bijna 500 euro. Slordig.
Gehuurde auto was perfect. Aan de balie snel afgehandeld. Prima service ter plekke.
Coronakorting staat verborgen op de site en wordt aan de balie niks over gezegd.
Al met al een krappe voldoende dus.
Reactie van ons
Beste Peter,
Wanneer je een retourpin-transactie uitvoert, wordt je te ontvangen bedrag ‘s nachts door de bank gesaldeerd met de bedragen die we die dag hebben ontvangen. Daarna wordt het door onze bank overgemaakt naar jouw rekening. Daar zitten wij dus helemaal niet meer tussen.
Normaal gesproken staat het dan de eerstvolgende werkdag op je rekening. Als dat langer duurt, dan ligt dat helaas aan de banken.
Onze actie met de korting voor mensen die getroffen zijn door corona hebben we uitgebreid gecommuniceerd aan onze klanten via e-mail en via social media. Op dit moment hebben we nog niet de mogelijkheid om het heel groot op de website te zetten. Daarom staat het onder het kopje ‘Nieuws’. Maar daar wordt aan gewerkt.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Laurens
Aanbevolen
Eindhoven
26 mei 2020
Top Service, nette wagen en hele nette prijs
Op het laatste moment een verhuiswagen nodig voor Zondag ochtend.
De reservering op zaterdag middag ging snel en duidelijk, wagen stond op de afgesproken tijd klaar en was in topconditie en netjes schoon.
Al 3 keer eeder een verhuiswagen gehuurd en altijd prima in orde.
Kan Adriaanse Autoverhuur ten zeerste aanbevelen!
jasper
Aanbevolen
NUENEN
24 mei 2020
altijd fijn een auro huren. Geen gedoe, duidelijke afspraken,
Ik vind het bij adriaanse altijd fijn auto huren. Duidelijke afspraken, heldere communicatie. prijs is correct, service is beter dan de concurentie. Ideaal dat je tegenwoordig via ideal je borg alvast kunt overmaken, dan is het ophalen van de auto nog sneller geregeld zonder gedoe met creditcards enzo.
Top!
Pieter
Aanbevolen
Eindhoven
24 mei 2020
Prima schone bus. Halen en terug brengen verliepen vlot.
Prettige bediening. Vlot geholpen. Halen en terug brengen verliepen vlot.
ronjanse
Aanbevolen
best
24 mei 2020
uitstekend
uitstekend geholpen
Wouter
Aanbevolen
Eindhoven
24 mei 2020
Top
Ging gemakkelijk en fijn
G.
Aanbevolen
Beek en Donk
24 mei 2020
Net als altijd :vriendelijk, snel en deskundig
Ik heb altijd goede ervaringen met Adriaanse. Ze hebben goede tarieven ;ze zijn behulpzaam en vriendelijk. Aftanken gebeurt ter plekke. Heel prettig.
