Martijn
Aanbevolen
son en Breugel
1 maart 2020
Martijn
Joop
Aanbevolen
Eindhoven
1 maart 2020
Joop
Rob
Aanbevolen
Best
1 maart 2020
Rob
Goed geregeld. Afspraak is afspraak. Nette en snelle afhandeling.
Lisanne
Aanbevolen
Den Bosch
1 maart 2020
Lisanne
Ik heb het ervaren als heel prettig. Duidelijke communicatie, het bedrijf is heel bereikbaar en denkt met je mee.
J.W.
Aanbevolen
Oirschot
29 februari 2020
J.W.
Alex
Aanbevolen
Geldrop
29 februari 2020
Alex
Heel goed, vriendelijk en deskundig.
Medie
Aanbevolen
Veldhoven
28 februari 2020
Medie
Gerard
Aanbevolen
Eindhoven
27 februari 2020
Gerard
Goede service en gemakkelijke manier om een wagen te huren. Ook vriendelijk personeel.
Topbedrijf
Hans
Aanbevolen
Geldrop
27 februari 2020
Hans
Prima, snel en klantvriendelijk
Jeff
Aanbevolen
Eindhoven
27 februari 2020
Jeff
Perfecte procedure om een auto snel te huren
Danielle
Aanbevolen
Riethoven
26 februari 2020
Danielle
Ik vindt het raar dat benzine betaald moet worden en tevens 20ct per extra km. Benzine begrijp ik, maar lijkt 20ct mij wat aan de hoge kant. Ook onduidelijk hoe duur de benzine is. Wellicht goedkoper als ik ergens anders tank en enkel de laatste km’s aftanken.
Marie-Claire
Aanbevolen
Veldhoven
26 februari 2020
Marie-Claire
