EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Niek

Veldhoven

16 oktober 2019

9

/ 10

Niek

Prima ervaring, makkelijk te reserveren, goede en duidelijke communicatie.

Aslam

16 oktober 2019

9

/ 10

Aslam

Dhr./mevr.

15 oktober 2019

9.3

/ 10

Dhr./mevr.

Goede telefonisch uitleg, duidelijk communicatie, eerlijk prijzen en voldoende aanbod; Alleen beperkte aantal km op dagbasis; geen duidelijk uitleg over optie “geen verzekering”.

René

Eindhoven

15 oktober 2019

9

/ 10

René

Prima wagenpark en prima service!

Peter

Eindhoven

14 oktober 2019

9

/ 10

Peter

In aanvang goed totdat ik de factuur kreeg. Ik had de auto tot de nok toe afgetankt en er vervolgens misschien nog 1 km mee gereden. Misschien dat er nog wat lucht in de tank zat die vrij is gekomen door het rijden maar uiteindelijk stond er nog € 2,64 op de nota voor brandstof. Dat vind ik sneu als je zo je geld moet verdienen, of misschien de kift dat ik elders getankt had. Niet mijn manier van denken als zelfstandig ondernemer.

Reactie van ons

Hoi Peter,

Dank voor je mooie cijfers.

We tanken altijd iedere auto af. Dat doen we niet om een paar centen extra te verdienen, maar omdat we aan iedere klant willen garanderen dat hij een auto met een volle tank meekrijgt. De meter van de brandstoftank begint namelijk pas te zakken na een kilometer of 100.

We rekenen geen servicekosten voor het aftanken. Alleen de diesel zelf zetten we op de rekening.

Groet,

Rick, Adriaanse Autoverhuur

Leo

Veldhoven

14 oktober 2019

8.3

/ 10

Leo

Via internet bakwagen gereserveerd na mijn mening met laadklep waarschijnlijk zelf fout gemaakt en stond er 1 zonder laadklep kon zonder probleem worden omgewisseld complimenten

John

Eindhoven

14 oktober 2019

8

/ 10

John

Zeer fijn bedrijf,klantvriendelijk.

Roel

Jonge

13 oktober 2019

9.7

/ 10

Roel

Nelleke

Eindhoven

13 oktober 2019

9

/ 10

Nelleke

Helder, netjes, vriendelijk

Mark

Eindhoven

13 oktober 2019

9

/ 10

Mark

Heel erg aangenaam.

Dhr./mevr.

13 oktober 2019

8.3

/ 10

Dhr./mevr.

Marcel

Oost-Souburg

13 oktober 2019

7

/ 10

Marcel

Verontwaardigde reactie bjj inleveren huurauto omdat in hem netjes volledig afgetankt had. Dit was niet de bedoeling werd mij medegedeeld maar hierover was niet gecommuniceerd met mij bij het ophalen. Maar de medewerker ging het voertuig toch nog aftanken en kreeg er toch nog 0.75 liter ingeperst en die werd natuurlijk “netjes” in rekening gebracht.