Niek
Aanbevolen
Veldhoven
16 oktober 2019
Niek
Prima ervaring, makkelijk te reserveren, goede en duidelijke communicatie.
Aslam
Aanbevolen
16 oktober 2019
Aslam
Dhr./mevr.
Aanbevolen
15 oktober 2019
Dhr./mevr.
Goede telefonisch uitleg, duidelijk communicatie, eerlijk prijzen en voldoende aanbod; Alleen beperkte aantal km op dagbasis; geen duidelijk uitleg over optie “geen verzekering”.
René
Aanbevolen
Eindhoven
15 oktober 2019
René
Prima wagenpark en prima service!
Peter
Eindhoven
14 oktober 2019
Peter
In aanvang goed totdat ik de factuur kreeg. Ik had de auto tot de nok toe afgetankt en er vervolgens misschien nog 1 km mee gereden. Misschien dat er nog wat lucht in de tank zat die vrij is gekomen door het rijden maar uiteindelijk stond er nog € 2,64 op de nota voor brandstof. Dat vind ik sneu als je zo je geld moet verdienen, of misschien de kift dat ik elders getankt had. Niet mijn manier van denken als zelfstandig ondernemer.
Reactie van ons
Hoi Peter,
Dank voor je mooie cijfers.
We tanken altijd iedere auto af. Dat doen we niet om een paar centen extra te verdienen, maar omdat we aan iedere klant willen garanderen dat hij een auto met een volle tank meekrijgt. De meter van de brandstoftank begint namelijk pas te zakken na een kilometer of 100.
We rekenen geen servicekosten voor het aftanken. Alleen de diesel zelf zetten we op de rekening.
Groet,
Rick, Adriaanse Autoverhuur
Leo
Aanbevolen
Veldhoven
14 oktober 2019
Leo
Via internet bakwagen gereserveerd na mijn mening met laadklep waarschijnlijk zelf fout gemaakt en stond er 1 zonder laadklep kon zonder probleem worden omgewisseld complimenten
John
Aanbevolen
Eindhoven
14 oktober 2019
John
Zeer fijn bedrijf,klantvriendelijk.
Roel
Aanbevolen
Jonge
13 oktober 2019
Roel
Nelleke
Aanbevolen
Eindhoven
13 oktober 2019
Nelleke
Helder, netjes, vriendelijk
Mark
Aanbevolen
Eindhoven
13 oktober 2019
Mark
Heel erg aangenaam.
Dhr./mevr.
Aanbevolen
13 oktober 2019
Dhr./mevr.
Marcel
Aanbevolen
Oost-Souburg
13 oktober 2019
Marcel
Verontwaardigde reactie bjj inleveren huurauto omdat in hem netjes volledig afgetankt had. Dit was niet de bedoeling werd mij medegedeeld maar hierover was niet gecommuniceerd met mij bij het ophalen. Maar de medewerker ging het voertuig toch nog aftanken en kreeg er toch nog 0.75 liter ingeperst en die werd natuurlijk “netjes” in rekening gebracht.
