EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Jack

Geldrop

5 mei 2019

9

/ 10

Jack

Erg vriendelijk personeel en goede uitleg in keuze vervoermiddel, goed wagenpark en een mooie prijs

Dhr./mevr.

5 mei 2019

10

/ 10

Dhr./mevr.

Dhr./mevr.

2 mei 2019

7.7

/ 10

Dhr./mevr.

Wordt hier erg vriendelijk en deskundig geholpen.
Goede bussen

Lonneke

Geldrop

2 mei 2019

6.3

/ 10

Lonneke

Bus was prima in orde.
Via het reserveren kregen we het idee dat de totale kosten rond de 60/70 euro zouden zijn. Dit bleek uiteindelijk 100 euro te zijn. Viel wat tegen dus.
We voelden ons ook gedwongen de verzekering van 16 euro af te sluiten omdat anders de borg 1000 euro hoger zou zijn.

Reactie van ons

Beste Lonneke,

Dankjewel voor de complimenten over de bus!

Vervelend dat de kosten niet direct duidelijk waren. We proberen daar zo transparant mogelijk in te zijn.

Daarom stond de totaalprijs van de huur tijdens je reserveringsproces groot in beeld. In jouw geval € 85,-. Daarnaast hebben we voor bijna € 15,- diesel getankt.

Bij andere verhuurbedrijven moet je zelf de auto aftanken en reken je die kosten dus af bij het tankstation. Bij ons staat het op dezelfde factuur. Dat vertekent misschien een beetje het beeld.

De borg moet het ‘risico’ van de huur dekken: het verwachtte factuurbedrag plus een eigen risico. Als je er voor kiest om het eigen risico niet te verminderen, dan wordt daardoor de borg ook hoger. Mocht je een creditcard hebben, dan kunnen we dat bedrag ook eventueel reserveren op je creditcard. Dan hoef je het geld niet ‘op tafel ‘ te leggen.

Groet,

Rick

jos

waalre

2 mei 2019

9

/ 10

jos

A.J.

Hedel

1 mei 2019

10

/ 10

A.J.

Martin

Veldhoven

1 mei 2019

9

/ 10

Martin

Marieke

Eindhoven

1 mei 2019

9

/ 10

Marieke

Marijke

Reusel

1 mei 2019

10

/ 10

Marijke

Esther

Valkenswaard

30 april 2019

8

/ 10

Esther

Prima & betrouwbaar!

Kees

Veldhoven

30 april 2019

6.3

/ 10

Kees

Het betreft de ervaring met dit voertuig. De remmen werken slecht en de ruitensproeier was leeg.

Reactie van ons

Hoi Kees,

Dat is heel vervelend. Excuus!

Dank voor uw melding. We gaan dit direct oplossen!

Groet,

Rick

Peter

VELDHOVEN

29 april 2019

8.3

/ 10

Peter

Voor de eerste keer een bakwagen gehuurd. Alles goed verlopen en klantvriendelijke medewerkers. Complimenten.