EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Peter

EINDHOVEN

2 oktober 2021

10

/ 10

Helemaal prima in alle opzichten!

Snelle, duidelijke en klantvriendelijke informatie/terugkoppeling in de communicatie, zowel per mail, telefonisch als aan de balie.

Daarbij prima voorwaarden en schone auto bij begin van huurperiode.

L.

Veldhoven

1 oktober 2021

4

/ 10

Verassingen

Na het reserveren blijkt dat je rijbewijs paspoort en ook nog een resente rekening mee moet nemen. Dit was een heel gedoe om een rekening te vinden die aan de eisen voldoet.
Daarbij vind ik het niet fijn dat er nu zoveel info van mij bij jullie ligt.

Hoe kunnen jullie mij garanderen dat deze info niet uitlekt? Dit is al bij zoveel bedrijven gebeurd met gerichte visingmails tot gevolg.

Een tweede verassing was dat bij afhalen bleek dat de eigen risico niet €300 maar €1500 was voor achteruit rijden altans. (Ieder kan hier wel om lachen) Ik had nogwel €10 betaald voor eigen risico en borg te verlagen.

Reactie van ons

Goedemiddag,

Vervelend dat u verrast werd door onze vraag om een poststuk. We proberen dit zo overal zo duidelijk mogelijk te communiceren.

Omdat wij als bedrijf (natuurlijk) geen inzage hebben in de registratie van de gemeente, is het vragen om een poststuk voor ons de enige methode om te verifiëren of het door u opgegeven adres klopt. Als we dit niet zouden controleren, dan zou iedereen zomaar een willekeurig adres op kunnen geven. We hebben hier trouwens niet een fysiek poststuk voor nodig. Een e-mail met bijvoorbeeld een bevestiging van een online bestelling is voor ons ook voldoende.

Overigens vragen we hiermee niet om extra gegevens. U had ons immers al uw adresgegevens verstrekt. We verifiëren die alleen maar.

We dragen grote zorg voor onze digitale beveiliging. Gevoelige gegevens worden altijd versleuteld opgeslagen en verwijderd zodra het kan. Ik nodig u uit om hiervoor ons privacybeleid te bekijken. Deze is beschikbaar op onze website.

De voorwaarden voor wat betreft de eigen risico’s zijn beschikbaar op onze website. Daar verwijzen we ook meerdere keren naar tijdens het reserveringsproces. Het klopt inderdaad dat het eigen risico bij achteruitrijden en parkeren hoger is. Deze eigen risico’s zijn bepaald in de BOVAG Huurvoorwaarden.

De gedachte achter dit hogere eigen risico voor schades bij achteruit rijden en parkeren, is dat dit schades zijn die eenvoudig te voorkomen zijn. Doordat het eigen risico hoger is, wordt het bewustzijn hiervoor bij de bestuurders een stuk hoger. Het is opmerkelijk dat sinds dit eigen risico in de BOVAG Huurvoorwaarden een tijd geleden is verhoogd, het aantal parkeerschades gigantisch is gedaald. Dat heeft ertoe geleid dat de kosten voor de verzekering niet zijn gestegen, wat natuurlijk gunstig is voor de huurprijs.

Al met al vinden we het jammer dat u onze dienstverlening hierdoor als onvoldoende aanmerkt.

Groet,

Rick

Adriaanse Autoverhuur

Norbert

Eindhoven

1 oktober 2021

10

/ 10

Goede deskundige en snelle sservice

Al jaren ben ik er klant met enorm veel genoegen.

Erik

Eindhoven

30 september 2021

10

/ 10

altijd goed geregeld!

goed materiaal, correct geregeld, duidelijke facturatie etc. Al jaren tevreden!

C.A.

Eindhoven

29 september 2021

10

/ 10

Vriendelijk duidelijk en een goede service

Zeer tevreden

Michel

BOXTEL

28 september 2021

10

/ 10

Gewoon heel gemakkelijk

Gemakkelijk een bakwagen huren. Ik ben er heel tevreden over.

Safee

Eindhoven

27 september 2021

5

/ 10

its basic/its ok

The Gemente of Eindhoven and the overheid normally accepts Drivers License as identification, not only that they recommend to only carry our drivers license in the country. I know this because I recently received my Dutch passport, when I asked for an ID card, they said not needed in NL.

I do not understand why also passport is needed at Adriaans? If I have a Dutch drivers License that should be enough to identify me in NL.

So Adriaanse is a little too bearucratic which causes efficiency issues.

More over, I received a bill of 42€ diesel, while I have no idea whether indeed I used that much diesel.

This causes transparency issues,

Plus a staff that is not there to provide service but behave like bosses on a Saturday. Bad behavior. It’s just a van hiring company.

I think even 2.5 star is too much. I can assure you that If you keep it like that, BoRent will always be ahead of you.

Reactie van ons

Dear sir,

Our insurance company demands that we ask every customer to bring a double identification. That is not something that we decided for ourselves. If it were up to us, we might make a different choice because we want to make renting a car as easy as possible. But if we do not comply, the car is uninsured.

Because we know that not everyone always carries two IDs, we mention it in on our website, in every email and in every phone call. Exactly like we did in the phone call you had with us in which you made the reservation.

And while I realize that this might be cumbersome in certain situations, I do know that virtually every other car rental company in the Netherlands asks their customers to bring both a driver’s license and a passport, also for reasons related to the insurance of the car. That is including the other car rental company that you mentioned in your review.

Concerning the diesel: you returned the car outside of our opening hours. Which is a service we provide to give our customers extra flexibility. The morning after you returned the rental car, a Sunday, we refilled the tank for € 40.65. Your fuel consumption was 1 liter in 15 kilometers, which is to be expected of the car that you rented.

We always fill up the tank of every rental car. We do not charge additional fees for this service. This way you can simply return the car, without worrying about filling up the tank.

We are truly sorry that you do not feel like we treated you like the valued customer that you are.

We wish you a great day nonetheless,

Rick

Adriaanse Autoverhuur

Hub

Eindhoven

26 september 2021

10

/ 10

Snel en vriendelijk

Afhalen, terugbrengen en klaar. De auto wordt zelfs voor je afgetankt!

Stefan

Helmond

26 september 2021

10

/ 10

Altijd goed!!

Ik huur niet vaak een busje, meestal voor een verhuizing of iets dergelijks maar ik huur ze ALTIJD bij Adriaanse want dat is makkelijk online te regelen en wordt allemaal netjes bevestigd per mail. Plus, je krijgt een dag van tevoren een mail ter herinnening. In alle mails die je ontvangt staat duidelijk vermeldt wat er van jou wordt verwacht. Dus geen verrassingen als je de auto gaat ophalen of terugbrengen.

Job

Veldhuis

25 september 2021

9

/ 10

Goede service

Goede ervaring en service bij Adriaanse.

Mario

Reusel

24 september 2021

10

/ 10

Prima klantvriendelijk bedrijf

Klantvriendelijk bedrijf weet hoe met klanten om te gaan uitstekende uitleg van het hoe en wat en ik zou der zo willen werken…

Ruud

Soerendonk

23 september 2021

10

/ 10

Keurig geregeld

Betrouwbaar,als op uur en tijd,snelle afwerking factuur