Christ
Aanbevolen
Oirschot
20 augustus 2021
Heel goede service en uitleg
Nette ontvangst,uitgifte met uitleg, nette schone auto en bij terugkomst vriendelijk en netjes afgewerkt. Daarom huur ik altijd bij Adriaanse.
Pascal
Aanbevolen
Veldhoven
20 augustus 2021
altijd goed
goed bedrijf goed wagen park vriendelijk en behulpzaam no nosens bedrijf .
John
Aanbevolen
Heythuysen
18 augustus 2021
Eenvoudig een auto huren, beleefde service, let op terugbetaling borg.
Ontvangst van de auto was prima geregeld. Beleefde medewerkers. Retourneren van de auto ging evenzo soepel. Ik heb de borg per pin betaald en die moet nog worden terug gestort. Zou fijn zijn als dat meteen wordt geregeld en niet een of twee dagen later.
Reactie van ons
Goedemiddag John,
Dank voor de complimenten.
U had de auto eergisteren ingeleverd. We hebben de borg gisteren, de eerstvolgende werkdag, weer teruggestort op de rekening die u ons heeft opgegeven. Als het goed is, staat u de borg dus alweer netjes op uw rekening. :-)
Graag tot een volgende keer!
Groet,
Rick
Chris
Aanbevolen
Eindhoven
17 augustus 2021
Prima service!
Vooral fijn dat ik zondag avond de wagen al kon ophalen en dat iemand van Adriaanse speciaal op zondag avond daar naartoe is gekomen! Verder alles prima geregeld.
Andres
Aanbevolen
Eindhoven
17 augustus 2021
Great value and service
I have rented two cars with Adriaanse and have been satisfied by the customer service and quality of the rented cars. Keep it up!
Faroek
Aanbevolen
Den Haag
16 augustus 2021
Super geregeld
Makkelijk reserveren, goede service en communicatie.
Henri
Aanbevolen
Eindhoven
16 augustus 2021
Prima
Goed geholpen, perfect
Toine
Aanbevolen
Eindhoven ( Netherlands )
15 augustus 2021
Top
makkelijk te reserveren , flexibel bij verandering naar een lichtere vrachtwagen , snelle en uitstekende service , snelle correcte afhandeling , kortom een professioneel bedrijf
Jo
Aanbevolen
Eindhoven
15 augustus 2021
Snelle service en vriendelijk personeel
De auto die we huurden was mooi schoon en reed heel goed. De volgende keer gaan we zeker weer bij Adriaanse huren .
Quimars
Aanbevolen
Eindhoven
14 augustus 2021
Heel goed
Bepaalde snelheid van afhandelen. goed uitgelegd. Waren vriendelijk en humeur hing aan de muren. Netjes voorbeeld bedrijf . Petje af hoor
Mark
Aanbevolen
Eindhoven
14 augustus 2021
Goede ervaring
De huurperiode is prima verlopen. We hadden problemen met een lampje van de motor die ging branden. We hadden gebeld en het is opgelost.
Wel vonden we nog wat afval in de bus toen we hem mee kregen.
Ivo
Aanbevolen
Eindhoven
14 augustus 2021
Helemaal goed!
Ruime keus, vriendelijk personeel, redelijke prijzen.
