The
Aanbevolen
OSS
4 augustus 2021
Altijd Probleemloos
Vriendelijke en snelle bediening.
Top vrachtwagen.
Judy
Aanbevolen
Williams
4 augustus 2021
Best Car Rental place
Always happy when i rent a car here. Good price especially now at tough times. Nice offer for free mileage also
Vincent
Aanbevolen
Valstar
3 augustus 2021
Enorm klantgericht en behulpzaam.
Afgelopen juli diverse keren een bestelbus gehuurd in verband met een verhuizing. Elke keer prettig te woord gestaan en de juiste auto gekregen.
Paul
Aanbevolen
Geldrop
3 augustus 2021
Soepel en gemakkelijk
Hoe simpel kan het zijn alleen jammer dat ik m afgetankt had en dat er toch nog 1 liter diesel op de rekening staat
Van
Aanbevolen
Eindhoven
2 augustus 2021
uitstekend van begin tot einde
Sprinter gehuurd voor een kleine verhuizing van meubels. Alles ging snel en op tijd en ook de facturatie was was binnen no time geregeld. Gewoon goed geregeld hier.
Jitske
Aanbevolen
Eindhoven
1 augustus 2021
Prima service
Prima bus, makkelijk om na sluitingstijd af te leveren. En goed dat aftanken als service gedaan wordt. Het meegeven van de verloopstekker voor de trailer was ook erg fijn!
Frits
Aanbevolen
Veldhoven
1 augustus 2021
Prima bus voor een prima prijs
Hagelnieuwe schone bus meegekregen
Jaap
Aanbevolen
Eindhoven
1 augustus 2021
Goeie service, goed geregeld
Positieve ervaring. De bus die ik had gereserveerd was door de vorige huurder niet terug gebracht. Ik kreeg toen een grotere bus mee voor hetzelfde geld!
Don
Aanbevolen
Eindhoven
1 augustus 2021
Knipperlicht links achter was stuk
Tevreden over de hulp en dienstverlening. Persoonlijke benadering, vlotte gang van zaken. Goed betaalbaar.
Later gemeld dat achterlknipperlcht stuk was. Zou gelijk gemaakt worden.
Hr AD Lit
Murat
Aanbevolen
Eindhoven
1 augustus 2021
Veel keuzes en goede voertuigen
Veel mogelijkheden om te kunnen huren. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Ad
Aanbevolen
Veldhoven
1 augustus 2021
Eerlijke en accurate dienstverlening
Klant staat centraal, vriendelijke medewerkers, keurige auto’s.
Dit is een bedrijf zoals een bedrijf hoort te zijn!
Ze doen wat ze zeggen en die betrouwbaarheid is heel belangrijk en verdient een dikke 10
Sander
Aanbevolen
Eindhoven
29 juli 2021
Vriendelijk ontzorgt
Bakwagen met laadlift gereserveerd via de website, ging eenvoudig en duidelijk. Bij ophalen in de morgen werd ik vriendelijk ontvangen en vlot geholpen.
Bij terugkomst vriendelijk en vlot geholpen. Dat ze de wagen voor je aftanken is erg fijn.
