EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Antoine

Leende

16 juni 2021

10

/ 10

Super service en altijd klant vriendelijk

Niets op aan te merken, altijd correct en snelle afhandeling.

Netty

Tilburg

16 juni 2021

9

/ 10

Goede bestelbus

De bestelbus reed goed en had op de warme dag gelukkig airco. Een klein mankement van de bediening van de laadklep was met de knop binnen toch te gebruiken. Wel een minpuntje : een van de spanbanden zat aardig in de war. Niet handig als je snel de goederen wilt vastzetten.

Peter

Eindhoven

15 juni 2021

10

/ 10

Uitstekend

Prima auto’s en aanhangers te huur en zeer vriendelijke service!

Ursula

Eindhoven

15 juni 2021

10

/ 10

Geweldig

Met zo’n vervelende huurder zoals ik waar altijd alles in de soep loopt heeft adriaanse mij zo goed geholpen zodat ik mijn werk heb kunnen fiksen mijn dank hiervoor

Peter

Eindhoven

14 juni 2021

10

/ 10

Goed

Goede ervaring met dit bedrijf

Ben

Son

12 juni 2021

10

/ 10

Vriendelijk, goede prijs, top materieel

Reserveren is eenvoudig.

Mensen zijn vriendelijk en het materieel is van goede kwaliteit. Auto’s zien er goed uit en rijden als nieuw.

Henri

Eindhoven

12 juni 2021

10

/ 10

Werd erg correct geholpen

Het was een nette verzorgde auto

Hans

Eindhoven

11 juni 2021

9

/ 10

Prima

Prima

Danielle

Eindhoven

10 juni 2021

10

/ 10

Fijne vrachtwagen om mee te verhuizen.

Makkelijk te reserveren online. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Bij het ophalen van de auto wordt je snel en duidelijk geholpen.
Ben zeer tevreden!

PM

Waalre

10 juni 2021

10

/ 10

Altijd Goed!

Goede service, snel en makkelijk!

Pierre

Waalre

10 juni 2021

10

/ 10

Uitstekend

Goede ontvangst en uitleg bij de balie. Zakelijk maar ook flexibel als dat kan.

Bert

Hooge Mierde

9 juni 2021

10

/ 10

Goede service, goede auto, prima prijs

Vanaf de aanmelding op de website voor het informeren over de beschikbaarheid van een busje, tot en met de financiële afhandeling goed contact, geen verrassingen.

De bus was bijna nieuw, onbeschadigd en voldeed helemaal aan alle verwachting. De service aan balie was vriendelijk, persoonlijk en effectief. De voorinformatie via vriendelijke mailtjes was erg plezierig.
De financiële afwikkeling goed vlot en conform de afspraak.
Met andere woorden: prima service, prima auto, vriendelijke mensen. Op naar de volgende keer huren.