Antoine
Aanbevolen
Leende
16 juni 2021
Super service en altijd klant vriendelijk
Niets op aan te merken, altijd correct en snelle afhandeling.
Netty
Aanbevolen
Tilburg
16 juni 2021
Goede bestelbus
De bestelbus reed goed en had op de warme dag gelukkig airco. Een klein mankement van de bediening van de laadklep was met de knop binnen toch te gebruiken. Wel een minpuntje : een van de spanbanden zat aardig in de war. Niet handig als je snel de goederen wilt vastzetten.
Peter
Aanbevolen
Eindhoven
15 juni 2021
Uitstekend
Prima auto’s en aanhangers te huur en zeer vriendelijke service!
Ursula
Aanbevolen
Eindhoven
15 juni 2021
Geweldig
Met zo’n vervelende huurder zoals ik waar altijd alles in de soep loopt heeft adriaanse mij zo goed geholpen zodat ik mijn werk heb kunnen fiksen mijn dank hiervoor
Peter
Aanbevolen
Eindhoven
14 juni 2021
Goed
Goede ervaring met dit bedrijf
Ben
Aanbevolen
Son
12 juni 2021
Vriendelijk, goede prijs, top materieel
Reserveren is eenvoudig.
Mensen zijn vriendelijk en het materieel is van goede kwaliteit. Auto’s zien er goed uit en rijden als nieuw.
Henri
Aanbevolen
Eindhoven
12 juni 2021
Werd erg correct geholpen
Het was een nette verzorgde auto
Hans
Aanbevolen
Eindhoven
11 juni 2021
Prima
Prima
Danielle
Aanbevolen
Eindhoven
10 juni 2021
Fijne vrachtwagen om mee te verhuizen.
Makkelijk te reserveren online. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Bij het ophalen van de auto wordt je snel en duidelijk geholpen.
Ben zeer tevreden!
PM
Aanbevolen
Waalre
10 juni 2021
Altijd Goed!
Goede service, snel en makkelijk!
Pierre
Aanbevolen
Waalre
10 juni 2021
Uitstekend
Goede ontvangst en uitleg bij de balie. Zakelijk maar ook flexibel als dat kan.
Bert
Aanbevolen
Hooge Mierde
9 juni 2021
Goede service, goede auto, prima prijs
Vanaf de aanmelding op de website voor het informeren over de beschikbaarheid van een busje, tot en met de financiële afhandeling goed contact, geen verrassingen.
De bus was bijna nieuw, onbeschadigd en voldeed helemaal aan alle verwachting. De service aan balie was vriendelijk, persoonlijk en effectief. De voorinformatie via vriendelijke mailtjes was erg plezierig.
De financiële afwikkeling goed vlot en conform de afspraak.
Met andere woorden: prima service, prima auto, vriendelijke mensen. Op naar de volgende keer huren.
