EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Joni

Eindhoven

29 juni 2021

10

/ 10

Goed bereikbaar, snelle service

Via Google kwam ik op de website van Adriaanse. Online geboekt, werd bevestigd. Alles duidelijk aangegeven. Afhalen ging vlot even als retourneren. Snelle service voor een nette prijs.

Tessa

Eindhoven

28 juni 2021

4

/ 10

Ervaring niet prettig door medewerker

De auto die ik huurde was helemaal prima zeker niets mis mee.

Echter het personeel gedroeg zich verwaand vond ik zelf. Duurde ook even voordat iemand mij te woord kwam staan. Het was voor mij de eerste keer dat ik een auto huurde dus alles voor mij nieuw. Had wel alles bij wat in de mail stond maar toen ik vragen had gaf deze meneer wel vriendelijk antwoord. Na het terug brengen van de auto ( dezelfde dag nog ) liep een collega mee om een rondje te doen om de auto te checken. Wat een normale procedure is en verder helemaal prima natuurlijk. Ik heb op de weg naar Adriaanse de auto netjes afgetankt het pompstation zit daar letterlijk om de hoek. Nu ging een medewerker dit na kijken wat prima is ma hij beweerde dat er volgens hem alsnog wat bij getankt moest worden. Vervolgens toen ik de rekening daarvan kreeg gaf ik dit aan hoe kan dit meneer ik heb hem zojuist afgetankt? Waardoor hij mij brutaal zei “ ja ik heb het er heus niet langs gegooid” voelde mij hier door wel beledigd en dit was erg klant onvriendelijk !

En raad Adriaanse zeker niet aan en dit door deze brutale medewerker ( staart in zijn sik ) dan weet u vast over wie ik het heb!

Reactie van ons

Hoi Tessa,

Dankjewel voor je review.

We tanken altijd iedere auto af. Dat doen we omdat dat de enige manier is om aan iedere klant te garanderen dat de tank helemaal vol zit. Dat kunnen we aan de brandstofmeter namelijk niet zien. Die begint pas te zakken na ongeveer 100 kilometer. Je betaalt geen servicekosten voor dit aftanken, alleen de brandstof zelf.

Het spreekt natuurlijk voor zich dat het wel belangrijk is om altijd vriendelijk te blijven. We vinden het vervelend dat we daarin bij jou niet geslaagd zijn. Excuses daarvoor.

Groet,

Rick

Adriaanse Autoverhuur

Rodrigo

Eindhoven

28 juni 2021

10

/ 10

Easy, honest and efficient!

Second time renting a large van at Adriaanse. Employees were always friendly and clear. Efficient communication via email and fair prices, definitely recommend it.

Eric

Best

28 juni 2021

10

/ 10

uitstekend

Alles goed geregeld

Ben

Eindhoven

28 juni 2021

10

/ 10

Zeer tevreden. De kwaliteit van de auto alsmede de service is top!

De staat van de gehuurde vrachtwagen was prima en schoon. Er werd vooraf goed geïnventariseerd wat er al aan (klein) beschadigingen aanwezig was en het op het laatste moment huren van extra middelen was geen enkel probleem.

De berekende tarieven zijn zondermeer concurrerend en de service gerichte instelling van alle medewerkers maakt dat het huren bij Adriaanse een goede aanbeveling verdient.

Ruud

Valkenswaard

28 juni 2021

10

/ 10

Top Bedrijf!!!

Adriaanse Autoverhuur.
Een Top Bedrijf.
Alles supergoed geregeld waar Klant koning is.
Geeft waar voor je geld om goed over te kunnen huizen.
Veilig en betrouwbaar Bedrijf.
Verhuurauto’s voldoen aan alle eisen en regels.

Echt een Topbedrijf!!!

Jordi

Tilburg

27 juni 2021

10

/ 10

Goede service

Vriendelijk personeel goede wagens ,top service

Hendriks

Eindhoven

27 juni 2021

6

/ 10

Voldoende

Alleen staat volgens men nergens dat dat
Je de brandstof nog eens bovenop de km
Kosten moet betalen uiteindelijk vond ik de kosten vrij hoog dat was wel jammer

M

Eindhoven

27 juni 2021

10

/ 10

Top service

Alles duidelijk heel vriendelijk en zéér goede service

Saskia

Geldrop

27 juni 2021

10

/ 10

Prima service, fijne auto

Fijne service, persoonlijk ook.

Koen

Geldrop

27 juni 2021

10

/ 10

Geweldig

Snel en goed geregeld . Het was erg druk dus moest wel even wachten maar medewerkers werkte snel door . Huur was duidelijk en alles is goed gegaan.

PJ

Eindhoven

27 juni 2021

10

/ 10

Uitstekend

Vriendelijk duidelijke uitleg en meedenken in praktische zaken.
Mooi en schone wagens