Anita
Aanbevolen
Eindhoven
14 maart 2021
Gewoon goed
Lukte niet via de website te reserveren dus prima telefonisch geholpen. Zeer vriendelijk personeel
Rachid
Aanbevolen
Helmond
13 maart 2021
Zeer klantvriendelijk en service gericht
Zeer klantvriendelijk geholpen!
Frits
Aanbevolen
Eindhoven
11 maart 2021
prima
Snelle en goede service. Na het terugbrengen van de auto werd het geld (o.a. de borg) in een mum van tijd op mijn rekening gestort.
Manus
Aanbevolen
Son
10 maart 2021
Gewoon alles perfect geregeld, eigenlijk zoals het ook zou moeten!
Alles stond klaar, geen verborgen addertjes onder het gras als het ging om verzekeren en eigen risico’s, kon binnen 15 minuten de auto meenemen. Ook bij het inleveren van de auto was ik binnen 15 minuten meer weg.
Adriaanse heeft er een tevreden klant bij!
Piet
Aanbevolen
Eindhoven
8 maart 2021
Zeer goed, na telefonisch contact
Ik reserveerde een Vito.
De ochtend daarna kreeg ik keurig een mail dat die op de gewenste dag niet beschikbaar was. Maar dat er echter nog wel een “aanhanger met huif” beschikbaar was. Dat vond ik een raar alternatief.
Na een telefoontje werd duidelijk dat er ook een verlengde Vito beschikbaar was. In mijn ogen een veel logischer en beter alternatief, waarvoor ik dan ook gekozen heb.
Verder was de auto prima, en waren de service en de klantvriendelijkheid uitstekend. En dat tegen de laagste prijs die ik heb kunnen vinden. Ook de ruime openingstijden en de mogelijkheid om ‘s nachts de auto terug te brengen zijn zeker het vermelden waard.
Piet
Aanbevolen
Valkenswaard
8 maart 2021
Gewoon goed
Goed
Trevor
Aanbevolen
Eindhoven
7 maart 2021
Excellent Service – Great choice on Vehicles
I’ve been a customer of Adriaanse Autoverhuur for a long time and will always go back there. The staff are friendly, there’s a great choice of vehicles and they are in great condition. The booking website is fast, efficient and easy to use. I thoroughly recommend Adriaanse Autoverhuur.
Lisette
Aanbevolen
Eindhoven
7 maart 2021
Last minute, bellen en kunnen regelen, helemaal top.
Buitengewoon prettig, snel uit de brand geholpen.
Petra
Aanbevolen
Eindhoven
7 maart 2021
Goede ervaring
Zeer vriendelijk personeel , snelle afhandeling, niet duur
PM
Aanbevolen
Waalre
7 maart 2021
Uitstekend
Enige spijt dat ik heb gehad, is dat ik eerst bij Bo-rent heb gekeken.
Piet
Aanbevolen
Eindhoven
6 maart 2021
Altijd top huur altijd alleen hier!!
Hier gebeurt het altijd zoals je het graag wilt snel goed eerlijk en betrouwbaar !!
Onno
Aanbevolen
Eindhoven
6 maart 2021
Heel tevreden
Vriendelijk behandeld, snel geregeld, goeie auto, redelijk geprijsd
