EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

AJB

Waalre

28 maart 2021

10

/ 10

Uitstekend en correct

Zie boven

Peter

Eindhoven

28 maart 2021

9

/ 10

Professionele organisatie met oog voor mens en materiaal.

Low profile onderneming, vriendelijk en servicegericht!

Jan

Reusel

28 maart 2021

7

/ 10

Druk bij afhalen

Alles goed geregeld alleen duurde het lang bij het afhalen.

Christiaan

EINDHOVEN

27 maart 2021

5

/ 10

Goed maar enkele vervelende details

De basis was ok, maar:
– ik kreeg een bus mee met schade aan de achterruit. Dat stond ook genoteerd, maar glas kon daar evt afbrokkelen en eventueel zou iemand in ongunstig geval zich eraan bezeren. Een deukje snap ik, maar barsten op glas in achterdeuren vind ik niet. Ik had geen tijd om om een andere bus te vragen
– bij inleveren ging de medewerker demonstratief naar die achteruit te wijzen. Ik heb genoemd dat dit er ‘s ochtends al op zat. Uiteraard stond dat ook zo op papier en had ik foto’s. Hij riep naar een collega of die er iets van wist en die gaf mij gelijk. Er is een verschil tussen:
“Oh meneer, ik zie hier een schade. Weet u toevallig of die er al op zat? Ik zal het zo nakijken hoor meneer”
of

“Heyyyy… ohhhh da’s unne lèlûkke schade, heyyyyy wit jij doar iets van?”
– Inleveren duurde vrij lang. Maar goed, dat kan niet veel anders denk ik.

Reactie van ons

Beste Christiaan,

Laat ik vooropstellen dat we er, natuurlijk, altijd naar streven dat onze auto’s 100% in orde zijn. In dit specifieke geval was dat niet het geval. Er was inderdaad schade aan de achterruit.

We hebben de bus toch meegegeven, om twee redenen:

1. De ruit was bestickerd. Daarmee was het risico minimaal dat de ruit verder zou beschadigen

2. Dit was de laatste auto die we beschikbaar hadden. Als we ruimte hadden gehad om te schuiven naar een andere auto, dan hadden we dat gedaan.

We hebben het natuurlijk wel goed moeten communiceren met de middagploeg, zodat je geen discussies zou hebben bij het inleveren. Excuses daarvoor.

Groet,

Rick

Adriaanse Autoverhuur

Peter

Waalre

27 maart 2021

10

/ 10

Uitstekende service

Uitstekende en correcte service, ben bij hen ook niet anders gewend. Hen inmiddels meerdere keren een bus gehuurd. Aanrader

Raymond

Veldhoven

27 maart 2021

10

/ 10

Vriendelijke service, goed materiaal

Aanhanger gehuurd. Nieuwe staat, groot laadgewicht.

Jasper

Eindhoven

25 maart 2021

10

/ 10

Goede service

Al meerdere keren een aanhanger gehuurd bij Adriaanse. Goed verzorgde aanhangers voor een scherpe prijs die je met alleen een B-rijbewijs mag rijden. Wordt altijd netjes geholpen en te woord gestaan!

Will

Eindhoven

23 maart 2021

9

/ 10

Erg plezierig en klantvriendelijk

Ik zou Adriaanse aanbevelen aan vrienden… Kwaliteit bussen, vriendelijk en behulpzaam en kosten zijn erg goed.

Devid

Veldhoven

23 maart 2021

8

/ 10

Fijne service goede afhandeling

Wederom voor herhaling vatbaar

Mirjam

Eindhoven

22 maart 2021

10

/ 10

Makkelijk, Betrouwbaar en handig

Ik reserveerde online, kwam binnen, tekende, kreeg de auto met verhuisspullen erin, reed een dagje rond, leverde hem in, binnen 10 minuten was hij nagekeken, had ik betaald en kon ik weer naar huis.

Eric

Eindhoven

22 maart 2021

9

/ 10

Prima

Waarom geen 10: ik vind het een beetje flauw om € 0.50 diesel in rekening te brengen, terwijl ik zelf al 2km voor retouradres (omdat volgens de website jullie pomp op zondag gesloten is), die bus echt had volgetankt. Nog voller zou alleen maar milieuschade opgeleverd hebben.
Maar voor de rest top dus.

Peter

Rosmalen

21 maart 2021

10

/ 10

Keurig geregeld

Nette vrachtwagen, goede staat van onderhoud en de prijs is eveneens netjes.

Volgende keer huur ik weer bij Adriaanse.