AJB
Aanbevolen
Waalre
28 maart 2021
Uitstekend en correct
Zie boven
Peter
Aanbevolen
Eindhoven
28 maart 2021
Professionele organisatie met oog voor mens en materiaal.
Low profile onderneming, vriendelijk en servicegericht!
Jan
Aanbevolen
Reusel
28 maart 2021
Druk bij afhalen
Alles goed geregeld alleen duurde het lang bij het afhalen.
Christiaan
Aanbevolen
EINDHOVEN
27 maart 2021
Goed maar enkele vervelende details
De basis was ok, maar:
– ik kreeg een bus mee met schade aan de achterruit. Dat stond ook genoteerd, maar glas kon daar evt afbrokkelen en eventueel zou iemand in ongunstig geval zich eraan bezeren. Een deukje snap ik, maar barsten op glas in achterdeuren vind ik niet. Ik had geen tijd om om een andere bus te vragen
– bij inleveren ging de medewerker demonstratief naar die achteruit te wijzen. Ik heb genoemd dat dit er ‘s ochtends al op zat. Uiteraard stond dat ook zo op papier en had ik foto’s. Hij riep naar een collega of die er iets van wist en die gaf mij gelijk. Er is een verschil tussen:
“Oh meneer, ik zie hier een schade. Weet u toevallig of die er al op zat? Ik zal het zo nakijken hoor meneer”
of
“Heyyyy… ohhhh da’s unne lèlûkke schade, heyyyyy wit jij doar iets van?”
– Inleveren duurde vrij lang. Maar goed, dat kan niet veel anders denk ik.
Reactie van ons
Beste Christiaan,
Laat ik vooropstellen dat we er, natuurlijk, altijd naar streven dat onze auto’s 100% in orde zijn. In dit specifieke geval was dat niet het geval. Er was inderdaad schade aan de achterruit.
We hebben de bus toch meegegeven, om twee redenen:
1. De ruit was bestickerd. Daarmee was het risico minimaal dat de ruit verder zou beschadigen
2. Dit was de laatste auto die we beschikbaar hadden. Als we ruimte hadden gehad om te schuiven naar een andere auto, dan hadden we dat gedaan.
We hebben het natuurlijk wel goed moeten communiceren met de middagploeg, zodat je geen discussies zou hebben bij het inleveren. Excuses daarvoor.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Peter
Aanbevolen
Waalre
27 maart 2021
Uitstekende service
Uitstekende en correcte service, ben bij hen ook niet anders gewend. Hen inmiddels meerdere keren een bus gehuurd. Aanrader
Raymond
Aanbevolen
Veldhoven
27 maart 2021
Vriendelijke service, goed materiaal
Aanhanger gehuurd. Nieuwe staat, groot laadgewicht.
Jasper
Aanbevolen
Eindhoven
25 maart 2021
Goede service
Al meerdere keren een aanhanger gehuurd bij Adriaanse. Goed verzorgde aanhangers voor een scherpe prijs die je met alleen een B-rijbewijs mag rijden. Wordt altijd netjes geholpen en te woord gestaan!
Will
Aanbevolen
Eindhoven
23 maart 2021
Erg plezierig en klantvriendelijk
Ik zou Adriaanse aanbevelen aan vrienden… Kwaliteit bussen, vriendelijk en behulpzaam en kosten zijn erg goed.
Devid
Aanbevolen
Veldhoven
23 maart 2021
Fijne service goede afhandeling
Wederom voor herhaling vatbaar
Mirjam
Aanbevolen
Eindhoven
22 maart 2021
Makkelijk, Betrouwbaar en handig
Ik reserveerde online, kwam binnen, tekende, kreeg de auto met verhuisspullen erin, reed een dagje rond, leverde hem in, binnen 10 minuten was hij nagekeken, had ik betaald en kon ik weer naar huis.
Eric
Aanbevolen
Eindhoven
22 maart 2021
Prima
Waarom geen 10: ik vind het een beetje flauw om € 0.50 diesel in rekening te brengen, terwijl ik zelf al 2km voor retouradres (omdat volgens de website jullie pomp op zondag gesloten is), die bus echt had volgetankt. Nog voller zou alleen maar milieuschade opgeleverd hebben.
Maar voor de rest top dus.
Peter
Aanbevolen
Rosmalen
21 maart 2021
Keurig geregeld
Nette vrachtwagen, goede staat van onderhoud en de prijs is eveneens netjes.
Volgende keer huur ik weer bij Adriaanse.
