EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Mike

Eindhoven

25 oktober 2020

10

/ 10

Betrouwbaar en prima service

Vaste klant hier, schone auto’s aardige mensen goede prijzen.

John

Eindhoven

25 oktober 2020

10

/ 10

Zeer service gericht

Vriendeljk, servicegericht en easy going zoals altijd

Stefan

Zevenaar

24 oktober 2020

10

/ 10

Gewoon simpel, betrouwbaar en niks geen gedonder

Het gaat allemaal zo makkelijk. Tweede keer dat ik een bus huur, weer prima!

Jo

Eindhoven

24 oktober 2020

9

/ 10

Zeer snelle online service

Na online een auto te hebben gereserveerd zeer snel een reactie en de bevestiging dat de auto klaar stond, ook het afhalen en terugbrengen ging heel soepel.

De kosten waren normaal voor de geleverde auto, met laadklep.

Als we weer een auto nodig hebben dan huren we die zeker weer bij Adriaans Autoverhuur

Gwan

Eindhoven

24 oktober 2020

9

/ 10

Goed

Goed en prettig

Tom

Veldhoven

23 oktober 2020

9

/ 10

Gewoon goed

Duidelijke website, vlotte service. Nette, schone auto’s.

The

Oss

22 oktober 2020

8

/ 10

Correct

Prima vrachtwagen gehuurd.
Ook fijn is dat er getankt kan worden.
Openingstijden lekker ruim zodat je genoeg tijd hebt.

Pim

Eindhoven

22 oktober 2020

9

/ 10

Top bedrijf!

Aanrader.

Ron

Eindhoven

21 oktober 2020

8

/ 10

Goede snelle service

Moest even snel wat ophalen wat niet in de auto past.
Prima gelukt

Hein

Uden

19 oktober 2020

8

/ 10

Vriendelijke en goede service

Ik heb een tankwagen gehuurd en hij voldeed precies aan mijn wensen.
Fijn dat je hem ook op zondag kan halen en brengen.
Financiele afwikkeling snel.
Kortom TOP!

Ivar

Utrecht

12 oktober 2020

10

/ 10

Snelle service voor een goede prijs

De bus op tijd mee kunnen krijgen, goede uitleg en snelle afhandeling van kosten. Voor het verhuizen van een studio was de verlegde sprinter de perfecte bus.

Gerard

Panningen

12 oktober 2020

9

/ 10

duidelijk, snel, groot goed onderhouden aanbod.

Probleemloos. Het enige wat ik mist is dat ze carwash aanbieden, dus 1 van jullie wasboxen ombouwen, 2 poetsers erbij en gaan met die banaan :)