Hans
Aanbevolen
heeze
1 november 2020
Zoals gebruikelijk: bijzonder goed!!
Gemakkelijke reservering, snelle bevestiging met duidelijke spelregels, gastvrije ontvangst, vlotte en punctuele aflevering van de bestelbus, prima materiaal, nette en vlotte afhandeling bij terugkomst!!
Kortom: waar voor je geld en bijzonder goed!!
Robert
Aanbevolen
Eindhoven
1 november 2020
goed snel geregeld vriendelijk personeel
goed snel geregeld vriendelijk personeel
Theo
Aanbevolen
Eindhoven
1 november 2020
Zeer goed
Service vriendelijkheid en zeer gedienstig.
In een woord geweldig
Marja
Aanbevolen
NUENEN
1 november 2020
Goed duurde wat lang maar prima en aardig
Prettig kom zeker terug
Chace
Eindhoven
1 november 2020
Heel goede ervaring
Heel makkelijk en een heel goede ervaring
Rick
Aanbevolen
Geldrop
30 oktober 2020
Goede service
Je wordt correct en vriendelijk.
De prijs is ook zeer aantrekkelijk.
Marij
Aanbevolen
Veldhoven
30 oktober 2020
Snel en goed geholpen
Eerder een auto bij BoRent gehuurd. Drama.
Dit was een totaal andere ervaring. Fijne communicatie en snel en goed geholpen. Volgende keer weer!
Heidari
Aanbevolen
Eindhoven
28 oktober 2020
goed afrekenen. geen extra onverwachte kosten.klantvriendelijk.
zeer tevreden.
Jeroen
Aanbevolen
Eindhoven
27 oktober 2020
Aanrader
Zeer tevreden goede afspraken en netjes geregeld.
Robin
Aanbevolen
Helmond
26 oktober 2020
Hartelijke service, bus prima
Service zeer warm en hartelijk, werd goed geholpen. Enige opmerking die ik heb was dat de bus geen ruitenwisservloeistof had en dat het koppelingspedaal behoorlijk piepte. Ook rook de cabine naar rook bij het ophalen van de bus, terwijl er niet in de bussen gerookt mag worden. Verder een super wagen, reed goed, laadklep werkte naar behoren en bijbestelde acessoires waren ook prima in orde. Fijn dat Adriaanse een eigen tankstation heeft zodat de bus bij aflevering op locatie volgetankt kan worden.
Sander
Aanbevolen
Nuenen
26 oktober 2020
Je reserveert en je krijgt geen ongename verrassingen.
Ik heb menig keer een verhuisbus moeten huren. Inmiddels bij heel wat partijen maar ik zal nu nooit meer een switch maken. Bij Adriaanse kun je er vanuit gaan dat je reservering ook daadwerkelijk staat. Bij die rode partij is dat wel eens anders gegaan… die laten je letterlijk in de kou staan.
Vandaar mijn positieve beoordeling. Je krijgt een partij die met je meedenkt (mag de auto al eerder ophalen), je kan elk tijdstip de auto brengen (sleutel in de brievenbus). Zelfs het afdanken hoeft niet meer. Dit wordt voor je gedaan. Lekker makkelijk dus en service gericht.
Harry
Aanbevolen
Eindhoven
25 oktober 2020
Ik heb een aanhangwagen gehuurd. Dit is probleemloos gegaan.
Eerst reserveren op de website, dan krijg je een email bevestiging. Op de dag zelf stond de aanhanger klaar. Paar uur later was alles alweer gepiept. En voor een prima prijs.
