EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Edwin

Nuenen

21 september 2020

10

/ 10

Uitstekende service en goede auto’s

Uitstekende service en goede auto’s.

albert

Veldhoven

20 september 2020

10

/ 10

simpelweg goed

de service was goed en de auto ook maar ik was al bekend met jullie werkwijze.

Leontine

Roggel

20 september 2020

10

/ 10

Uitstekend

Goede en snelle service.
Een nette bus meegekregen incl. Verhuispakket M.
Ik werd bij ophalen en terugbrengen van de bus goed geholpen door hele vriendelijke mensen.

Eric

Geldrop

20 september 2020

10

/ 10

Topbedrijf met topservice

Kom hier al meer dan 30 jaar, vertrouwd en goed! Erg goed! Plezierige mensen, fijne sfeer.

Ted

Eindhoven

17 september 2020

8

/ 10

Goed

Prima dienstverlener.

Bowei

eindhoven

15 september 2020

10

/ 10

Heel goed

Fijne auto, hele goede service.

Valentijn

Geldrop

15 september 2020

8

/ 10

Duidelijk no non-sense

Allemaal prima geregeld, goede prijs kwaliteitsverhouding.
Enige minpunt is dat je na reservering te horen krijgt dat het een voorlopige reservering is en dan moet wachten op een antwoord en dan moet herplannen. Zou beter zijn om online gelijk de beschikbaarheid te kunnen zien.

Ad

WAALRE

14 september 2020

7

/ 10

Zeer goede service de cabine was zeer netjes mijn complimenten

Voor herhaling vatbaar

Dominique

Eindhoven

14 september 2020

10

/ 10

Snelle service

Ik kon zo snel op korte termijn mijn gekozen busje niet huren. Ze reageerden al binnen het uur op mijn vraag en boden een ander busje aan. Ook het geld werd al in de ochtend na het terugbrengen terug gestort. Dus de borg ben je niet lang kwijt. Goede prijs!

Avinash

Eindhoven

14 september 2020

9

/ 10

Smooth and stress free

enjoyed the service and everything was handles very well. Stress free and friendly service

H.

VALKENSWAARD

14 september 2020

8

/ 10

Zeer goed

Het voertuig en de service waren goed.

Bas

Veldhoven

14 september 2020

8

/ 10

positief

prettige ontvangst, nette auto, goede uitleg en goed georganiseerde inname.