Mandy
Aanbevolen
Veldhoven
7 september 2020
Goede service, vriendelijk personeel.
Voorheen huurde ik bij Borent maar was daar niet te spreken over de service. Nu voor het eerst bij Adriaanse gehuurd en dit was een verademing!
Ruime openingstijden, vriendelijke mensen en een goede service.
Zeker een aanrader!
Nick
Aanbevolen
Best
6 september 2020
Prima bedrijf
Goed materiaal/goede aflevering en ontvangst.
Mike
Eindhoven
6 september 2020
Goede service maar slechte auto
Goede service en aardige mensen. Maar materiaal wat je krijgt is oud en eigenlijk niet te verhuren aan klanten.
Auto stonk enorm naar dode dieren, een bedervingslucht die niet te plaatsen was. Zo erg dat we soms hebben moeten toppen voor frisse lucht. Was niet te doen het verhuizen.
Ook was de plateau kar oud en viel bijna uit elkaar. Al met al kan service eromheen dus stukken beter.
Reactie van ons
Beste Mike,
Ik heb een en ander uitgezocht en ik kan niet anders dan je helemaal gelijk geven: iets in deze bus stonk behoorlijk. Naar wat ik begreep had een vorige klant met een vloeistof geknoeid en konden mijn collega’s dit niet voor zaterdag oplossen. Omdat we zaterdag een volle bezetting hadden, konden we helaas niet schuiven. Maar dat maakt het voor jullie natuurlijk niet minder vervelend.
Na deze bewuste zaterdag is de bus uit de vloot gehaald en is de oorzaak aangepakt. We hebben de laadvloer eruit gehaald, omdat de vloeistof onder de laadvloer is gekomen.
Over de leeftijd van de bus: deze bus is net iets ouder van 3 jaar en heeft een kilometerstand van 110.000 km. Dat is in mijn optiek voor een bestelbus niet oud, zeker niet in deze tijd waarin auto’s veel minder rijden dan een jaar geleden. De onderdelen van de plateauwagen zitten niet vast, maar dat is bewust. Op die manier kun je eventueel het handvat en de houten plaat loshalen om de kar makkelijker te vervoeren in een kleine auto.
Via deze weg wil ik je nogmaals onze excuses aanbieden voor de stank in de bus. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen, zodat we je kunnen laten zien dat kwaliteit van service en van ons materiaal voor ons heel belangrijk is.
Groet,
Rick
Chadia
Aanbevolen
Geldrop
6 september 2020
Super
Ik ben super goed geholpen aardige medewerkers snel alles geregeld Gewoon top!!
Jan
Aanbevolen
Veldhoven
6 september 2020
Goed geregeld
Ruim van tevoren besteld en dag van tevoren krijg je nog een bevestiging dat je auto gereserveerd is. Vriendelijke medewerkers en ze controleren de auto op beschadigingen voordat je weg gaat. Een betrouwbaar. Begin volgend jaar komen we zeker terug
Wilbert
Aanbevolen
Erp
5 september 2020
Prima!
Vriendelijk ontvangen, snelle uitlevering, prima bus, snelle afhandeling bij terugkomst.
Patrick
Aanbevolen
Eindhoven
4 september 2020
Goed en snel geregeld
Boeking via internet gedaan volgende Ochtend kon ik de auto halen verder geen poespas gewoon duidelijk bij de balie en pluspunt je kan je borg meteen terug krijgen dus hoef je niet op te wachten
Nicole
Aanbevolen
Eindhoven
2 september 2020
Snelle goede service
Bij de druk van verhuizen was ik helemaal vergeten een verhuiswagen te regelen. Ik belde de dag voor de verhuizing en de volgende dag stond een keurige verhuiswagen klaar. Goede en duidelijke uitleg van de medewerker.
Dion
Aanbevolen
Eindhoven
2 september 2020
Uitstekend
Efficiënt en professioneel aanpak.
Sander
Aanbevolen
Tilburg
2 september 2020
alles goed gegaan!
fijne vrachtauto, ook goed overleg over de hoogte ivm doorgang onder viaduct
A
A
1 september 2020
Final costs are not visible
The bill I’ve got from you was a little bit unexpected. I decided to compare it with the numbers I had on the website and figure out that I don’t have those numbers in my mailbox.
So looks like you hide this price, which is of course not fair.
When I make and order online -> please send the confirmation mail with the price in it (you only send mail with list of items I’ve ordered without any price).
Makes sense to clearly indicate that which car have manual transition, which one has automaat
Except this cheating, everything else went flawless. thanks!
Reactie van ons
Dear sir,
Thanks for your review!
When you make a reservation on our website, the total price is being calculated for you. We also give you a complete list of which costs are included, and which costs are not. The used fuel is one of those costs that’s not included in the rental price.
The total amount on your invoice was exactly the listed price, plus a few euros for the used fuel.
Your suggestion to add the total price to the confirmation email will certainly be added to our list of requirements for our upcoming new website. However, to call us a cheating company solely based on the fact that your total order price is not listed on the confirmation email, sounds a bit harsh to us.
Thanks,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Rick
Aanbevolen
Eindhoven
31 augustus 2020
Goede busjes en prettige service!
Ik heb nu twee keer een verhuisbusje (Mercedes Sprinter) bij Adriaanse gehuurd. De busjes zijn goed omschreven op de website en komen goed overeen met de daadwerkelijke busjes. De service van de medewerkers is to-the-point en ondanks Corona toch ook menselijk. Weliswaar een scherm ertussen maar nog steeds interesse in de klanten.
Ik kom vaker terug!
