Peter
Aanbevolen
Veldhoven
16 augustus 2020
bestelbus gehuurd
Nette ontvangst en duidelijke voorwaarden. Huurbus zag er goed uit.
Wel hadden we een bandenspanningslampje dat steeds oplichtte en zijn hiervoor nog langs de Kwikfit gegaan om de bandenspanning te controleren; die bleek gelukkig goed te zijn. Bij melden verhuurder na terugkomst kregen we te horen dat dit een bekend probleem was met de sensor. Volgende keer horen we dat liever van tevoren, daarom puntenaftrek.
Reactie van ons
Beste Peter,
Dank voor de complimenten en de goede beoordeling.
Vervelend dat u last had van de (onterechte) melding van de bandenspanning. Mocht u in de toekomst nog eens zo’n melding hebben, bel dan gerust. We zijn 24-uur per dag bereikbaar. Dan hadden we telefonisch alle zorgen weggenomen.
Tot een volgende keer!
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Ivo
Aanbevolen
Best
16 augustus 2020
Alles snel geregeld voor een hoede prijs!
.
Angela
Aanbevolen
Eindhoven
15 augustus 2020
Topservice
vriendelijke personeel, goede snelle service
Jos
Aanbevolen
Reusel
14 augustus 2020
Fantastisch
klant vriendelijk en aardig personeel.
Alles goed geregeld en alle afspraken nagekomen.
Wat mij betreft een aanrader.
Hakan
Aanbevolen
Eindhoven
12 augustus 2020
Verhuurbedrijf met 5 sterren service
Je selecteert op website auto en tijdstip, binnen enkele minuten heb je bevestiging, je ontvangt ideal betaallink voor betaling borg in veilige omgeving, je komt aan en vult nog een formulier in en dan ben je na een hele gastvrije ontvangst en uitleg vertrokken..
Het is gewoon “top”!!
JUMBO
Aanbevolen
Eersel
12 augustus 2020
gaat altijd goed!
top!
Yaroslav
Aanbevolen
Eindhoven
11 augustus 2020
Uitstekend. Snel, klantvriendelijk, geen onzin.
Uitstekend. Snel, klantvriendelijk, geen onzin.
Kelly
Aanbevolen
Weismann
11 augustus 2020
Vriendelijk en duidelijk.
Eerste keer dat ik een auto huur bij Adriaanse op aanbeveling van m’n schoonbroer. Totaal geen spijt van. Ontvangst en prettig en personeel is vriendelijk en duidelijk.
Fijn dat ik me kon concentreren op de verhuizing.
Jacco
Aanbevolen
Eindhoven
11 augustus 2020
Fijn personeel, heel fijn assortiment en bovenal prettig geprijsd
Met het personeel fijn praatje kunnen maken, de bus (Mercedes Vito) was in absolute topconditie en het geheel is ook nog eens heel prettig geprijsd. 100% een aanrader!
R
Helmond
10 augustus 2020
Slechte services.
De auto niet vol (tank) mee gekregen. Vanmorgen zelf de mensen aangesproken en hebben me verteld dat de teller van de tank niet goed is. Later op de dag zelf moeten aftanken in t buitenland omdat er weinig tank in zat. Dus de teller of meter van de tank is gewoon goed. Jammer dat ik 2x hebben moet betalen voor de tank in t buitenland en getankt bij Adriaansen BV. Heb duidelijke foto s gemaakt etc. En laten zien dat t niet klopt. Alsnog te veel betaald voor de auto! Vind jammer van ze dat t zo moet gaan. Mij zie je hier niet meer. Iedereen maakt fouten.
Reactie van ons
Goedemorgen,
Vervelend dat er dingen niet goed zijn gegaan.
Heeft u het bonnetje nog van de tanking die u zelf hebt gedaan? Dan kan ik aan de hand van uw totale verbruik uitrekenen of de tank inderdaad niet helemaal vol was.
Want als dat zo is, krijgt u natuurlijk het teveel betaalde bedrag terug! We hadden, in overleg met u ook al een bedrag op je rekening gecrediteerd, maar als dat volgens u niet voldoende is, neem dan zeker even contact met me op.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Ad
Aanbevolen
Aalst
10 augustus 2020
Perfekt
na telefonisch overleg de bestelauto via internet gereserveerd. Vrij snel bevestiging van reservering en definitieve bevestiging. Bij het afhalen op de afgesproken tijd stond auto klaar en na afwikkeling van de papieren direct weg kunnen rijden.
Niek
Aanbevolen
Eindhoven
10 augustus 2020
alles volgens afspraak en vriendelijk geholpen
Ruim vooraf gereserveerd en dus is alles perfect gegaan.
Kortom TOP!!
