Ivo
Aanbevolen
Eindhoven
10 augustus 2020
Zoals geadverteerd.
Bus was zoals geadverteerd, duidelijke insructies, snelle bevestiging van de borg retour
Paul
Aanbevolen
Eindhoven
10 augustus 2020
Perfecte bus en goede service
Adriaanse verhuurd een bijna nieuwe bus, tip top in orde en een snelle en effectieve service tegen een redelijke prijs.
Ignas
Aanbevolen
Mariahout
9 augustus 2020
Prima Auto verhuur
Onlangs 2 x een bus gehuurd
Nette en schone wagens
Prima service
Martijn
Aanbevolen
Eindhoven
9 augustus 2020
Flexibel en vriendelijk.
Wij hadden een mercedes 513 met laadlift voor het weekend gehuurd. Uiteindelijk waren wij zaterdag middag al klaar met verhuizen. We mochten de wagen al direct terug brengen en de 2e dag werd niet in rekening gebracht. Alleen de verzekering wel, maar dat vinden wij niet meer dan begrijpelijk. Hartelijk dank Adriaanse Autoverhuur!!
Johan
Aanbevolen
Veldhoven
9 augustus 2020
Prima bus, wel veel krassen
De lijst met krassen en schade is zo lang, dat je makkelijk een overslaat.
Jorrit
Aanbevolen
Eindhoven
9 augustus 2020
Prima service, prima kwaliteit!
Ik had last minute een busje nodig om mijn nieuwe aankoop (piano) te vervoeren. Deze bleek zelfs op zaterdag nog beschikbaar. De bus was bijna nieuw. Goede prijs-kwaliteits verhouding!
Klantvriendelijke benadering, zowel bij het ophalen als het weer van de bus. Bij een volgende keer ga ik zeker weer terug.
Theo
Aanbevolen
Eindhoven
9 augustus 2020
Bus in topstaat. Vriendelijk personeel.
De bus was zoals altijd schoon en technisch in topstaat.
Het personeel was vriendelijk en handelde alles vlot af.
Mark
Aanbevolen
Best
8 augustus 2020
hulpvaardig en geen fratsen
Heb al meerdere keren een bakwagentje gehuurd bij Adriaanse. Iedere keer goed service.
Pascal
Aanbevolen
Veldhoven
8 augustus 2020
Super
Zoals altijd top service afspraken nagekomen top bus
Niek
Aanbevolen
Eindhoven
7 augustus 2020
Over het algemeen tevreden; kon ditmaal beter
Ik had een bestelauto gehuurd die ik de avond vooraf kon ophalen.
In de mail waarin de reservering werd bekendgemaakt stond niet dat ik een bewijs van recente bewoning moest meenemen (deze voorwaarde is wel te zien tijdens het reserveren via de site). Dat bewijs had ik dan ook niet meegenomen in de veronderstelling dat mijn klantgegevens bij Adriaanse bekend waren. Toen ik de bestelauto wilde ophalen zei de receptioniste mij dat deze bepaling in de mail stond en dat ze dat bewijs nodig had. Ik moest dus onverrichterzake naar huis om dit bewijs op te halen. Toen ik bij terugkomst de reserveringsmail liet zien erkende zij na bevestiging door haar collega dat zij zich vergist had. Om het goed te maken bood ze mij haar excuses aan met gratis 2 flesjes water. Dat was een sympathiek gebaar dat ik waardeerde.
Toen ze de achterdeur had geopend bleek dat de wagen niet schoon te zijn. Er lag vochtige aarde in de laadruimte en scherpe stukjes glazen mozaïek. In de console lag een bewijs van storting bij de Milieustraat.
Ik heb mij afgevraagd of jullie de auto hebben schoongemaakt en of deze ontsmet is i.v.m. het coronavirus.
Zie mijn opmerkingen a.u.b. niet als een klacht maar als aandachtspunten voor het verhuurproces. Plaatsing is wat mij betreft niet aan de orde. Los van deze opmerkingen ben ik tevreden over het huren van een (bestel)auto bij Adriaanse.
Sylvie
Aanbevolen
Waalre
5 augustus 2020
Heel deskundig
Heel vriendelijk bij in- en uitschrijving en correct uitbetaling van de borg
Robbert
Aanbevolen
Best
5 augustus 2020
Goede kwaliteit voor een prima prijs!
Zeer nette auto, en op een nette en prettige manier geholpen, met een grote glimlach.
