EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Ivo

Eindhoven

10 augustus 2020

9

/ 10

Zoals geadverteerd.

Bus was zoals geadverteerd, duidelijke insructies, snelle bevestiging van de borg retour

Paul

Eindhoven

10 augustus 2020

10

/ 10

Perfecte bus en goede service

Adriaanse verhuurd een bijna nieuwe bus, tip top in orde en een snelle en effectieve service tegen een redelijke prijs.

Ignas

Mariahout

9 augustus 2020

10

/ 10

Prima Auto verhuur

Onlangs 2 x een bus gehuurd

Nette en schone wagens

Prima service

Martijn

Eindhoven

9 augustus 2020

9

/ 10

Flexibel en vriendelijk.

Wij hadden een mercedes 513 met laadlift voor het weekend gehuurd. Uiteindelijk waren wij zaterdag middag al klaar met verhuizen. We mochten de wagen al direct terug brengen en de 2e dag werd niet in rekening gebracht. Alleen de verzekering wel, maar dat vinden wij niet meer dan begrijpelijk. Hartelijk dank Adriaanse Autoverhuur!!

Johan

Veldhoven

9 augustus 2020

7

/ 10

Prima bus, wel veel krassen

De lijst met krassen en schade is zo lang, dat je makkelijk een overslaat.

Jorrit

Eindhoven

9 augustus 2020

10

/ 10

Prima service, prima kwaliteit!

Ik had last minute een busje nodig om mijn nieuwe aankoop (piano) te vervoeren. Deze bleek zelfs op zaterdag nog beschikbaar. De bus was bijna nieuw. Goede prijs-kwaliteits verhouding!

Klantvriendelijke benadering, zowel bij het ophalen als het weer van de bus. Bij een volgende keer ga ik zeker weer terug.

Theo

Eindhoven

9 augustus 2020

10

/ 10

Bus in topstaat. Vriendelijk personeel.

De bus was zoals altijd schoon en technisch in topstaat.
Het personeel was vriendelijk en handelde alles vlot af.

Mark

Best

8 augustus 2020

9

/ 10

hulpvaardig en geen fratsen

Heb al meerdere keren een bakwagentje gehuurd bij Adriaanse. Iedere keer goed service.

Pascal

Veldhoven

8 augustus 2020

9

/ 10

Super

Zoals altijd top service afspraken nagekomen top bus

Niek

Eindhoven

7 augustus 2020

5

/ 10

Over het algemeen tevreden; kon ditmaal beter

Ik had een bestelauto gehuurd die ik de avond vooraf kon ophalen.
In de mail waarin de reservering werd bekendgemaakt stond niet dat ik een bewijs van recente bewoning moest meenemen (deze voorwaarde is wel te zien tijdens het reserveren via de site). Dat bewijs had ik dan ook niet meegenomen in de veronderstelling dat mijn klantgegevens bij Adriaanse bekend waren. Toen ik de bestelauto wilde ophalen zei de receptioniste mij dat deze bepaling in de mail stond en dat ze dat bewijs nodig had. Ik moest dus onverrichterzake naar huis om dit bewijs op te halen. Toen ik bij terugkomst de reserveringsmail liet zien erkende zij na bevestiging door haar collega dat zij zich vergist had. Om het goed te maken bood ze mij haar excuses aan met gratis 2 flesjes water. Dat was een sympathiek gebaar dat ik waardeerde.
Toen ze de achterdeur had geopend bleek dat de wagen niet schoon te zijn. Er lag vochtige aarde in de laadruimte en scherpe stukjes glazen mozaïek. In de console lag een bewijs van storting bij de Milieustraat.

Ik heb mij afgevraagd of jullie de auto hebben schoongemaakt en of deze ontsmet is i.v.m. het coronavirus.
Zie mijn opmerkingen a.u.b. niet als een klacht maar als aandachtspunten voor het verhuurproces. Plaatsing is wat mij betreft niet aan de orde. Los van deze opmerkingen ben ik tevreden over het huren van een (bestel)auto bij Adriaanse.

Sylvie

Waalre

5 augustus 2020

10

/ 10

Heel deskundig

Heel vriendelijk bij in- en uitschrijving en correct uitbetaling van de borg

Robbert

Best

5 augustus 2020

10

/ 10

Goede kwaliteit voor een prima prijs!

Zeer nette auto, en op een nette en prettige manier geholpen, met een grote glimlach.