Aart
Aanbevolen
Veldhoven
27 juli 2021
Zeer goed
Prima geholpen
Frank
Aanbevolen
Veldhoven
27 juli 2021
Keurig helder klantvriendelijke benadering.
Ik heb een bakwagen gehuurd.
Deze was keurig onderhouden en een interieur spray als kers op de taart.
Aftanken doet dit bedrijf zelf
Dus zekerheid dat je een volle tank meekrijgt en niet tot het ‘ minimaal’ vol zoals bij andere.
Ik zou dit bedrijf zeker aandragen bij vrienden.
Hans
Aanbevolen
Eindhoven
27 juli 2021
Top
Al jaren mijn favoriete verhuurbedrijf
Erik
Aanbevolen
Eindhoven
27 juli 2021
Goede service, goede prijs.
Mijn favoriee verhuurder voor busjes. Vanaf mijn huis gezien is het niet de meest dichtbije verhuurder, maar ik rijd er graag even voor om.
Ze hebben scherpe prijzen en de service is minstens zo goed, of zelfs duidelijk beter dan bij de grote verhuur bedrijven. Ook fijn dat je niet zelf nog hoeft af te tanken; wordt gedaan zonder meerprijs. Nooit gedoe gehad met zogenaamde schades (kijk uit als je ooit overweegt iets bij prijsvechters te gaan huren!).
Ik raad het iedereen aan.
Patrick
Aanbevolen
Bergeijk
26 juli 2021
Super service , perfect voertuig ..super easy voor overhuizen
Tot in de puntjes verzorgd.
Van auto reserveren tot afhalen 10.
Auto met laadklep was super voor ons , heel veel gemak van 10.
Terugbrengen en afrekenen 10
Geld terug gestort krijgen 10
Totaal gevoel zeer tevreden
Peter
Aanbevolen
Veldhoven
26 juli 2021
Prima prijs voor goed vervoer.
Als ik een bus met laadklep nodig heb huur ik die bij Adriaanse. Al vele malen gedaan en altijd goed geholpen voor een faire prijs!
Jeroen
Aanbevolen
Best
26 juli 2021
Prima en vlot geholpen.
Gehuurde bakwagen met laadklep voldeet prima.
Maurice
Aanbevolen
Veldhoven
26 juli 2021
Prima geregeld!
Mooie bus, prima geholpen!
Saskia
Aanbevolen
BEST
26 juli 2021
Ongelooflijke service van eerste telefoontje tot de after-sales
Geweldige medewerkers hebben jullie!
Saskia Muis
Sjoerd
Aanbevolen
EINDHOVEN
25 juli 2021
Super Servicegericht
Prima prijzen en vriendelijke medewerkers, kom er graag
Arjan
Aanbevolen
Eindhoven
25 juli 2021
Gewoon prima service en snel geregeld
Het reserveren, ophalen en retourneren van de bestelbus ging erg snel. Duidelijk en transparant. Gewoon dik tevreden.
ferry
Aanbevolen
waalre
25 juli 2021
vriendelijk en klant gericht
goede service
vriendelijke medewerkers die je helpen bij het plannen en reserveren van de auto die je nodig hebt
