Joost
Aanbevolen
Eindhoven
18 juli 2021
Hele vriendelijke service
Vriendelijke service, nog advies gekregen dat een trappenwagen niet werkt op een trap met een draai. Klein minpuntje was dat de korting vergeten was door te rekenen maar dat werd alsnog gedaan. De bus met laadklep was prima in orde.
Edo
Aanbevolen
Eindhoven
18 juli 2021
Altijd goede service, nog nooit ontevreden
Weer voor de ik denk 10e keer een bus gehuurd, dit keer een verhoogde en verlengde Mercedes bestelbus voor een verhuizing. Prima bus weer, duidelijk verhaal, geen gedoe, inleveren zonder problemen. Wat ik vooral altijd fijn vind, naast de prima prijzen, is de flexibiliteit van ophalen en inleveren: je kunt hier erg veel kanten mee op. Reminder per mail ook fijn, en borgstellen kan op veel manieren. Factuur en verrekening altijd snel gekregen. Kom altijd terug hier, vertrouwd adres.
Jack
Aanbevolen
Eindhoven
18 juli 2021
Uitstekend!
Snelle service. Schone auto. Prima openingstijden. Al met al een aanrader.
Saskia
Aanbevolen
Eindhoven
17 juli 2021
Goed en vriendelijk
Duidelijke communicatie, kiezen online, snelle bevestiging via mail. Klantvriendelijk, makkelijk ophalen en inleveren. Goede bus.
Bram
Aanbevolen
Eindhoven
13 juli 2021
Snel en correct
Reservering was snel gemaakt. Bevestiging via mail had alle benodigde informatie. Ophalen en terugbrengen ging snel en soepel.
Zeker een aanrader.
Martin
Aanbevolen
Eindhoven
13 juli 2021
Gewoon goed
Het zijn daar professionals die goeie service geven.
Andre
Aanbevolen
Veldhoven
12 juli 2021
Perfect
Heel snelle afhandeling bij ophalen en inleveren. Bestelbus in perfecte status.
R
Eindhoven
12 juli 2021
Onduidelijke communicatie
Vervelend is dat in de mailbevestiging van de huur uitgelegd wordt dat men nodig heeft om de gehuurde bus op te halen zijn:
1. Uw rijbewijs, niet verlopen
2. Uw paspoort of ID-kaart, niet verlopen
Echter als ik de bus wil ophalen vragen ze ook een adresbevestiging. (een poststuk op mijn adres met een datum niet ouder dan 1 maand)
Daarom moest ik weer extra terug naar huis om dat op te halen.
Aan de balie worden dus extra eisen gesteld die niet eerder vermeld zijn.
Reactie van ons
Goedemorgen,
U heeft gelijk. Wij hebben in uw geval een fout gemaakt. U had recentelijk al een adresbevestiging laten zien en daarom hoefde u het niet nog een keer te laten zien. Maar onze collega aan de balie heeft dat over het hoofd gezien.
We begrijpen dat dit niet prettig voor u was en willen u onze oprechte excuses aanbieden.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Rob
Aanbevolen
Eindhoven
12 juli 2021
Prima service!
Je wordt netjes geholpen, de website is duidelijk de prijzen zijn transparant en de auto’s die worden verhuurd zijn prima
Chris
Aanbevolen
Eindhoven
11 juli 2021
Zeer goede service
Goed ervaren.
Ze zien me zeker vaker.
Is voor herhaling vatbaar.
Mvgr C. W. Sneijers.
Patrick
Aanbevolen
Eindhoven
9 juli 2021
super bedrijf
Netjes geholpen. Vriendelijk personeel. Zou ik zeker vaker huren als ik iets nodig heb
Safety
Aanbevolen
Heerlen
9 juli 2021
Super Service
Super geregeld alleen de borg is wat aan de hoge kant vergeleken met andere aanbieders binnen de verhuur sector voor de rest een top verhuurbedrijf
