EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Joost

Eindhoven

18 juli 2021

7

/ 10

Hele vriendelijke service

Vriendelijke service, nog advies gekregen dat een trappenwagen niet werkt op een trap met een draai. Klein minpuntje was dat de korting vergeten was door te rekenen maar dat werd alsnog gedaan. De bus met laadklep was prima in orde.

Edo

Eindhoven

18 juli 2021

10

/ 10

Altijd goede service, nog nooit ontevreden

Weer voor de ik denk 10e keer een bus gehuurd, dit keer een verhoogde en verlengde Mercedes bestelbus voor een verhuizing. Prima bus weer, duidelijk verhaal, geen gedoe, inleveren zonder problemen. Wat ik vooral altijd fijn vind, naast de prima prijzen, is de flexibiliteit van ophalen en inleveren: je kunt hier erg veel kanten mee op. Reminder per mail ook fijn, en borgstellen kan op veel manieren. Factuur en verrekening altijd snel gekregen. Kom altijd terug hier, vertrouwd adres.

Jack

Eindhoven

18 juli 2021

10

/ 10

Uitstekend!

Snelle service. Schone auto. Prima openingstijden. Al met al een aanrader.

Saskia

Eindhoven

17 juli 2021

9

/ 10

Goed en vriendelijk

Duidelijke communicatie, kiezen online, snelle bevestiging via mail. Klantvriendelijk, makkelijk ophalen en inleveren. Goede bus.

Bram

Eindhoven

13 juli 2021

10

/ 10

Snel en correct

Reservering was snel gemaakt. Bevestiging via mail had alle benodigde informatie. Ophalen en terugbrengen ging snel en soepel.

Zeker een aanrader.

Martin

Eindhoven

13 juli 2021

8

/ 10

Gewoon goed

Het zijn daar professionals die goeie service geven.

Andre

Veldhoven

12 juli 2021

10

/ 10

Perfect

Heel snelle afhandeling bij ophalen en inleveren. Bestelbus in perfecte status.

R

Eindhoven

12 juli 2021

5

/ 10

Onduidelijke communicatie

Vervelend is dat in de mailbevestiging van de huur uitgelegd wordt dat men nodig heeft om de gehuurde bus op te halen zijn:

1. Uw rijbewijs, niet verlopen
2. Uw paspoort of ID-kaart, niet verlopen

Echter als ik de bus wil ophalen vragen ze ook een adresbevestiging. (een poststuk op mijn adres met een datum niet ouder dan 1 maand)
Daarom moest ik weer extra terug naar huis om dat op te halen.

Aan de balie worden dus extra eisen gesteld die niet eerder vermeld zijn.

Reactie van ons

Goedemorgen,

U heeft gelijk. Wij hebben in uw geval een fout gemaakt. U had recentelijk al een adresbevestiging laten zien en daarom hoefde u het niet nog een keer te laten zien. Maar onze collega aan de balie heeft dat over het hoofd gezien.

We begrijpen dat dit niet prettig voor u was en willen u onze oprechte excuses aanbieden.

Groet,

Rick

Adriaanse Autoverhuur

Rob

Eindhoven

12 juli 2021

10

/ 10

Prima service!

Je wordt netjes geholpen, de website is duidelijk de prijzen zijn transparant en de auto’s die worden verhuurd zijn prima

Chris

Eindhoven

11 juli 2021

10

/ 10

Zeer goede service

Goed ervaren.

Ze zien me zeker vaker.

Is voor herhaling vatbaar.

Mvgr C. W. Sneijers.

Patrick

Eindhoven

9 juli 2021

10

/ 10

super bedrijf

Netjes geholpen. Vriendelijk personeel. Zou ik zeker vaker huren als ik iets nodig heb

Safety

Heerlen

9 juli 2021

9

/ 10

Super Service

Super geregeld alleen de borg is wat aan de hoge kant vergeleken met andere aanbieders binnen de verhuur sector voor de rest een top verhuurbedrijf