EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Peter

Waalre

14 april 2021

8

/ 10

goed geregeld.

Alles is goed geregeld.
Helaas was de gewenste bus niet meer beschikbaar. Wel dezelfde zonder bedrukking en 10 euro meer.
Afhalen ging goed, al was het wel wel druk juist voor 8 uur.
Verassing was het eigen risico van 1500 euro voor schades boven de 1,9 m. En parkeer schades.
Bus was technisch goed.

Victor

Eindhoven

14 april 2021

10

/ 10

Perfect

Vriendelijke personeel goed ontvangen en goed geregeld.

Jeroen

Lommel België

13 april 2021

10

/ 10

Prima service, nette afhandelingen. Top.

Je kunt bij Adriaanse terecht voor een zeer ruime keuze aan (vracht)auto’s. Zelfs op een zondag. Tevens wordt er gekeken naar passende oplossing voor beide partijen mocht dit nodig zijn.

Niet voor niets dat Adriaanse al zo lang op de markt is.

Ik ben zeer tevreden en raad het bedrijf zeker aan.

Nogmaals bedankt.

Bas

Geldrop

12 april 2021

10

/ 10

Top

Top

Henri

Reusel

12 april 2021

10

/ 10

Snel en duidelijk , correct en goed verzorgt.

Ik heb al meerdere keren gehuurd bij Adriaanse en altijd goed geholpen en meedenkend.
Zeer goede auto’s die goed in orde zijn.

Martin

Best

11 april 2021

9

/ 10

Zeer te vreden

Nette wagens

Vriendelijk personeel

Jaap

Eindhoven

11 april 2021

9

/ 10

Goede service en goede prijs

Goede service en goede prijs

Mattie

Valkenswaard

9 april 2021

7

/ 10

Jammer van de misleidende prijsopgave anders waren het 5 sterren geworden

Leuk zo’n automatische prijsberekening op de website, maar als je die service aanbiedt, doe het dan wel met eerlijke bedragen.

Als je mensen de mogelijkheid biedt om aan te vinken dat ze de auto een dag eerder op willen halen, dan weet je op dat moment dus ook dat je 2 dagen verzekering moet opgeven in de prijsopgave die je op de website maakt.

Aangezien er in de prijsopgave nergens gespecificeerd is dat het berekende “verzekeringspakket” voor slechts 1 dag is, ga ik er als bezoeker van uit dat de prijsopgave zo compleet is. Dus inclusief 2 dagen verzekering. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Bij het definitief afrekenen wordt pas duidelijk dat het opgegeven “verzekeringspakket” niet voor 2 dagen is, maar slechts voor 1 dag en dat je dat dus 2x moet betalen.

Ik heb dat als ronduit misleidend ervaren.

Jammer en onnodig want zo blijft er van een verder probleemloze ervaring toch een wrange bijsmaak hangen.

Reactie van ons

Beste Mattie,

U heeft helemaal gelijk! De rekenmodule moet in alle gevallen de juiste prijs tonen. Die prijs spreken we namelijk met u af, en daar mag u ons aan houden.

Normaal gesproken wordt die prijs ook zo getoond op de website. Dus inclusief alle kosten. Door een storing was dat bij u niet het geval. We zijn direct nadat we uw review binnenkregen aan de slag gegaan om de fout te herstellen. Inmiddels wordt de prijs weer helemaal compleet weergegeven.

In uw geval gaan we het bedrag wat (door de storing) niet werd genoemd in de berekening terugbetalen. Want, zoals ik hierboven al schreef: afspraak = afspraak.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor het ‘melden’ van de storing!

Groet,

Rick

Ruud

Oirschot

9 april 2021

10

/ 10

Duidelijke site, goede communicatie en zeer nette auto!

Op de site is alle informatie te vinden en de auto is makkelijk te reserveren. De communicatie daarna via mail is heel duidelijk. En het ophalen en terugbrengen van de zeer nette auto gaat ook moeiteloos. Nog een heel groot pluspunt: de ruime openingstijden!

Marc

Rosmalen

8 april 2021

8

/ 10

nette vlotte bediening

Auto is in veilige staat en instructies waren duidelijk.

Pepijn

EINDHOVEN

8 april 2021

9

/ 10

Snel gereserveerd en snel op weg

De website is overzichtelijk. Een reservering is snel gemaakt. Bijnhet afhalen werden we ook snel geholpen.
De autos zijn allemaal in goede staat en schoon.
1 punt van kritiek: het was ons niet direct duidelijk dat we 2 vormen van legitimatie mee moesten nemen.

Kees

Veldhoven

7 april 2021

10

/ 10

Gewoon geen verrassingen, alles verloopt erg soepel

Zowel bij het afspreken, ophalen als retour brengen verliep alles heel erg soepel. Ook goed dat er vooraf een medewerker van Adriaanse mee rond de huurauto loopt om samen alle schades op te nemen.