EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Roel

Eindhoven

7 april 2021

9

/ 10

Zoals altijd weer goed geholpen

Vriendelijke service, schone bus/auto, duidelijke uitleg over de werking van het voertuig. Ik was alleen mijn paspoort vergeten mee te nemen. Een reminder mail op de dag van ophalen van welke documenten nodig zijn zou een goede toevoeging aan jullie dienstverlening zijn. Zeker wanneer er wat tijd tussen reservering en ophalen zit.

Willy

Eindhoven

7 april 2021

10

/ 10

Top service

Top service. Ze zijn open tijdens feestdagen.

F

Eindhoven

6 april 2021

8

/ 10

laagdrempelig, efficient, prima materieel

Reservering ging soepel en persoonlijk, afhalen avond vooraf is bijzonder prettig. Goede keuze uit verschillende afmetingen wagens. Prettig besturen. Eenvoudig inleveren buiten openingstijden.

Hugues

Eindhoven

6 april 2021

9

/ 10

Professionnel

Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Colette

Sterksel

4 april 2021

10

/ 10

Erg klantvriendelijk

er werd snel, duidelijk en vriendelijk gereageerd op mijn aanvraag en ook op de dag van de huur werd ik erg vriendelijk geholpen. Zowel bij het ophalen als bij terugbrengen van de wagen was het allemaal prettig en goed geregeld. De wagen zelf was ook erg prettig om in te rijden en rook fris van binnen wat mij het idee gaf dat er goed schoongemaakt werd, erg belangrijk in deze tijd. Als ik ooit nog een keer een wagen wil huren dan informeer ik eerst bij Adriaanse!

Richard

Eindhoven

2 april 2021

9

/ 10

Netjes en soepel

Goed materiaal, bussen zijn goed.

Erik

Eindhoven

2 april 2021

10

/ 10

toppie van afhalen tot terugbrengen

prima klantvriendelijke service als geheel. Een degelijke betrouwbare auto; administratie netjes en overzichtelijk verzorgd

Sanjai

Luysksgestel

1 april 2021

8

/ 10

Super geregeld

Alles netjes en prima geregeld.

John

Wintelre

1 april 2021

9

/ 10

Geweldig goede ervaring

Snel geregeld, goede service

Math

Eindhoven

30 maart 2021

9

/ 10

Alles prima!

prima

Feline

EINDHOVEN

30 maart 2021

9

/ 10

Vlotte afwerking, fijne bus!

Reserveren ging makkelijk, het ophalen van de bus ook en de prijs is voordeliger dan die bij veel andere concurrenten. Ik ben zeer tevreden!

Joost

Eindhoven

28 maart 2021

10

/ 10

Vriendelijke , klantgerichte medewerkers

Uitstekend te woord gestaan en geholpen

Zowel bij ophalen van auto in de vroege uren , als het terugbrengen in de latere uren

Mooi team