Roel
Aanbevolen
Eindhoven
7 april 2021
Zoals altijd weer goed geholpen
Vriendelijke service, schone bus/auto, duidelijke uitleg over de werking van het voertuig. Ik was alleen mijn paspoort vergeten mee te nemen. Een reminder mail op de dag van ophalen van welke documenten nodig zijn zou een goede toevoeging aan jullie dienstverlening zijn. Zeker wanneer er wat tijd tussen reservering en ophalen zit.
Willy
Aanbevolen
Eindhoven
7 april 2021
Top service
Top service. Ze zijn open tijdens feestdagen.
F
Aanbevolen
Eindhoven
6 april 2021
laagdrempelig, efficient, prima materieel
Reservering ging soepel en persoonlijk, afhalen avond vooraf is bijzonder prettig. Goede keuze uit verschillende afmetingen wagens. Prettig besturen. Eenvoudig inleveren buiten openingstijden.
Hugues
Aanbevolen
Eindhoven
6 april 2021
Professionnel
Ben al jaren een zeer tevreden klant.
Colette
Aanbevolen
Sterksel
4 april 2021
Erg klantvriendelijk
er werd snel, duidelijk en vriendelijk gereageerd op mijn aanvraag en ook op de dag van de huur werd ik erg vriendelijk geholpen. Zowel bij het ophalen als bij terugbrengen van de wagen was het allemaal prettig en goed geregeld. De wagen zelf was ook erg prettig om in te rijden en rook fris van binnen wat mij het idee gaf dat er goed schoongemaakt werd, erg belangrijk in deze tijd. Als ik ooit nog een keer een wagen wil huren dan informeer ik eerst bij Adriaanse!
Richard
Aanbevolen
Eindhoven
2 april 2021
Netjes en soepel
Goed materiaal, bussen zijn goed.
Erik
Aanbevolen
Eindhoven
2 april 2021
toppie van afhalen tot terugbrengen
prima klantvriendelijke service als geheel. Een degelijke betrouwbare auto; administratie netjes en overzichtelijk verzorgd
Sanjai
Aanbevolen
Luysksgestel
1 april 2021
Super geregeld
Alles netjes en prima geregeld.
John
Aanbevolen
Wintelre
1 april 2021
Geweldig goede ervaring
Snel geregeld, goede service
Math
Aanbevolen
Eindhoven
30 maart 2021
Alles prima!
prima
Feline
Aanbevolen
EINDHOVEN
30 maart 2021
Vlotte afwerking, fijne bus!
Reserveren ging makkelijk, het ophalen van de bus ook en de prijs is voordeliger dan die bij veel andere concurrenten. Ik ben zeer tevreden!
Joost
Aanbevolen
Eindhoven
28 maart 2021
Vriendelijke , klantgerichte medewerkers
Uitstekend te woord gestaan en geholpen
Zowel bij ophalen van auto in de vroege uren , als het terugbrengen in de latere uren
Mooi team
