Danny
Aanbevolen
Eindhoven
11 december 2020
Supersnel, Superservice
Doen wat ze zeggen! Geen verborgen maar’s. Kortom wij zijn wederom superblij.
Ard
Aanbevolen
Someren
8 december 2020
Gewoon goed!
Goede prijs kwaliteit verhouding. Auto’s zonder reclame. Fijn voor het zakelijke gebruik.
Martijn
Aanbevolen
Tilburg
7 december 2020
Zeer positief, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer schone bus.
Ik liet tijdens de controle van mijn ID etc. vallen dat ik een lange rit moest maken naar Groningen. De man achter de balie heeft daarom gezorgd dat ik een bus meekreeg met CruiseControl, de bus die ik besteld had, had dit niet. Was hier echt enorm blij mee en dit heeft de lange dag van bijna 8 uur rijden in totaal heel wat prettiger gemaakt.
Herman
Aanbevolen
Veldhoven
6 december 2020
Zeer nette en correcte behandeling, en uitleg
Zeer vriendelijk personeel, Behulpzaam, en duidelijke uitleg,
Tevens nette en schone bakwagen,
Frank
Aanbevolen
VELDHOVEN
6 december 2020
Duidelijk en alles CF. Afspraken
Ok
Josephine
Aanbevolen
Eindhoven
6 december 2020
Super!!
Super geholpen, vriendelijk, snel en extra service! Top ervaring tov de vorige verhuizing, werd getipt door mijn zwager om te huren via Adriaanse. Helemaal tevreden! Ook het extra bij te bestellen verhuis pakket was hartstikke fijn.
Joop
Aanbevolen
Veldhoven
6 december 2020
prima, vlot geholpen bij ophalen en eenvoudig teruggezet na gebruik
prima, alles soepel verlopen
Frank
Aanbevolen
Hapert
5 december 2020
betrouwbaar en goed
Prettig zoals altijd
Mat
Aanbevolen
Eindhoven
1 december 2020
Vaak succesvol gehuurd. Dit keer wat gedoe.
Wat gedoe met identificatie terwijl ik daar al meer dan 15 jaar een auto huur. Jammer!
Reactie van ons
Goedemorgen heer,
Ik wil graag voorop stellen dat wij trots zijn op onze vaste klanten. Een klant die terugkomt is het beste compliment wat je als bedrijf kunt krijgen. En het liefste zouden wij dan ook zeggen: “Nee, natuurlijk mijnheer. Geen probleem.” Met een tevreden klant werken is veel leuker en gezelliger en geeft ook ons veel voldoening.
Helaas is het voor ons niet zo simpel. Onze verzekeringsmaatschappij heeft harde eisen gesteld, onder andere aan de legitimatie. En als er iets gebeurt en wij hebben niet voldaan aan die legitimatie-eisen, dan is de kans groot dat de verzekeringsmaatschappij niet uitkeert. En dat kunnen we ons helaas niet veroorloven. Om die reden hebben wij geen andere keus dan soms een beetje streng zijn… ondanks dat dit ingaat tegen onze natuurlijke reactie.
Graag tot een volgende keer!
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Rik-Jan
Aanbevolen
Eindhoven
1 december 2020
Prima no-nonsense service
Hoef niet zelf af te tanken
Kan auto terugbrengen buiten openingstijden –> hoef niet te wachten
bij het halen was het spitsuur dus wel even wachten maar ging toch relatief snel.
Rodrigo
Aanbevolen
Eindhoven
30 november 2020
Fair price and good service
Pick up and drop off are quick and easy. Possibility to pick up the van without extra costs the evening before the rental helped a lot.
Robert
Aanbevolen
Eindhoven
29 november 2020
Prima service
Goede wagen, netjes en schoon. Vriendelijke service.
