EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Doyna

Veldhoven

23 november 2020

7

/ 10

netjes, duidelijk.

uitermate goed bevallen, echt aan te raden. Herhaling vatbaar.

Joris

Best

22 november 2020

10

/ 10

Mijn ervaring is goed

Snel en goed geholpen !!! veel beter als

BO RENTwaar de bus vaak niet vol zit als je hem ophaald heb ik al 2x mee gemaakt

Giel

Helmond

22 november 2020

6

/ 10

Voldoende, maar wachten op de uitvoering duurt te lang

er zijn slechts twee medewerkers om te helpen op het spitsmoment

Reactie van ons

Beste Giel,

Bedankt voor je review.

Uiteraard streven we ernaar om altijd te zorgen voor voldoende bezetting, maar soms zijn er incidenten waardoor het anders loopt dan we vooraf dachten. Zo was er afgelopen zaterdag een uitgifte die onverwacht (veel) meer tijd nodig had dan normaal gesproken het geval is. Daardoor liepen we de rest van de ochtend wat achter, waardoor je even moest wachten. Excuus daarvoor.

Groet,

Rick

Adriaanse Autoverhuur

Niels

Waalwijk

22 november 2020

10

/ 10

Topervaring. Goede klantgerichte service

Ik heb dit als zeer prettig ervaren, omdat je goed geholpen ben bij het ophalen en terugbrengen van de Mercedes Vito

Jos

Grave

19 november 2020

9

/ 10

Snel geregeld en goede service en belangrijk een goede schone auto!

Snel geregeld en goede service en belangrijk een goede schone auto!

Joris

Eindhoven

19 november 2020

10

/ 10

Vriendelijk en kundig geholpen

Mijn ervaring met adriaanse is alleen maar positief geweest.
Van reserveren tm terug brengen van de auto. Alles wordt zeer uitgebreid uitgelegd. Schade netjes nagelopen, afgetankt en afgerekend.

Niet dan lof. Zeker in vergelijking met de ervaring die ik bij een ander verhuurbedrijf heb.

Giesbers

Eindhoven

17 november 2020

10

/ 10

Goede service

Goede service

Bas

Leende

16 november 2020

9

/ 10

Goed materieel, snel, vriendelijk en makkelijk

Snelle en makkelijke online reservering, flexibel in terugbrengen. Bus rook wel een beetje chemisch, was schijnbaar hun schoonmaakmiddel.

Indra

Eindhoven

16 november 2020

9

/ 10

Goede prijs en super service

Goed materiaal en gewoon netjes op zondag open! Prijs was niet de allergoedkoopste maar niet te duur, gewoon prima prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

G

Eindhoven

16 november 2020

9

/ 10

zeer effectief, alles zoals afgesproken

alles zoals afgesproken

Jan

Veldhoven

14 november 2020

9

/ 10

zeer goed

De nieuwe in de wasstraat Willem is zeer secuur met het wassen.
Hij neemt de tijd om ook de deurstijlen aan de binnenkant te wassen.
Ik snap er niets van die review van die chauffeur.
Heb alleen maar goede ervaring met hem en is ook nog eens zeer sociaal.

Ben

Boxtel

12 november 2020

3

/ 10

Truckwasch

Beste

Er werkt een nieuwe in de truckwash. Die man ken echt niet wassen. Al twee keer geweest en vergeet de helft. Manfred doet het super. Maar die nieuwe is de achterdeur uit. We rijden tegenwoordig langs en als die man er staat rijden we door. Vriendelijke groet ben