Doyna
Aanbevolen
Veldhoven
23 november 2020
netjes, duidelijk.
uitermate goed bevallen, echt aan te raden. Herhaling vatbaar.
Joris
Aanbevolen
Best
22 november 2020
Mijn ervaring is goed
Snel en goed geholpen !!! veel beter als
BO RENTwaar de bus vaak niet vol zit als je hem ophaald heb ik al 2x mee gemaakt
Giel
Aanbevolen
Helmond
22 november 2020
Voldoende, maar wachten op de uitvoering duurt te lang
er zijn slechts twee medewerkers om te helpen op het spitsmoment
Reactie van ons
Beste Giel,
Bedankt voor je review.
Uiteraard streven we ernaar om altijd te zorgen voor voldoende bezetting, maar soms zijn er incidenten waardoor het anders loopt dan we vooraf dachten. Zo was er afgelopen zaterdag een uitgifte die onverwacht (veel) meer tijd nodig had dan normaal gesproken het geval is. Daardoor liepen we de rest van de ochtend wat achter, waardoor je even moest wachten. Excuus daarvoor.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Niels
Aanbevolen
Waalwijk
22 november 2020
Topervaring. Goede klantgerichte service
Ik heb dit als zeer prettig ervaren, omdat je goed geholpen ben bij het ophalen en terugbrengen van de Mercedes Vito
Jos
Aanbevolen
Grave
19 november 2020
Snel geregeld en goede service en belangrijk een goede schone auto!
Snel geregeld en goede service en belangrijk een goede schone auto!
Joris
Aanbevolen
Eindhoven
19 november 2020
Vriendelijk en kundig geholpen
Mijn ervaring met adriaanse is alleen maar positief geweest.
Van reserveren tm terug brengen van de auto. Alles wordt zeer uitgebreid uitgelegd. Schade netjes nagelopen, afgetankt en afgerekend.
Niet dan lof. Zeker in vergelijking met de ervaring die ik bij een ander verhuurbedrijf heb.
Giesbers
Aanbevolen
Eindhoven
17 november 2020
Goede service
Goede service
Bas
Aanbevolen
Leende
16 november 2020
Goed materieel, snel, vriendelijk en makkelijk
Snelle en makkelijke online reservering, flexibel in terugbrengen. Bus rook wel een beetje chemisch, was schijnbaar hun schoonmaakmiddel.
Indra
Aanbevolen
Eindhoven
16 november 2020
Goede prijs en super service
Goed materiaal en gewoon netjes op zondag open! Prijs was niet de allergoedkoopste maar niet te duur, gewoon prima prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
G
Aanbevolen
Eindhoven
16 november 2020
zeer effectief, alles zoals afgesproken
alles zoals afgesproken
Jan
Aanbevolen
Veldhoven
14 november 2020
zeer goed
De nieuwe in de wasstraat Willem is zeer secuur met het wassen.
Hij neemt de tijd om ook de deurstijlen aan de binnenkant te wassen.
Ik snap er niets van die review van die chauffeur.
Heb alleen maar goede ervaring met hem en is ook nog eens zeer sociaal.
Ben
Boxtel
12 november 2020
Truckwasch
Beste
Er werkt een nieuwe in de truckwash. Die man ken echt niet wassen. Al twee keer geweest en vergeet de helft. Manfred doet het super. Maar die nieuwe is de achterdeur uit. We rijden tegenwoordig langs en als die man er staat rijden we door. Vriendelijke groet ben
