Robert
Aanbevolen
Baarle Nassau
29 november 2020
Goede service
Snel en goed geholpen.
Koen
Aanbevolen
EINDHOVEN
29 november 2020
Goede service, goede auto’s en goede prijzen.
Goede service, goede auto’s en goede prijzen.
Hugo
Aanbevolen
Middelbeers
29 november 2020
Top service
Altijd vriendelijke mensen van het personeel.
Servicegericht en snelle afhandeling bij inleveren auto
Bas
Aanbevolen
Eindhoven
29 november 2020
vriendelijk ,snel betrouwbaar en lange openingstijden
Prettig en accuraat geholpen, vriendelijk en snel
Roos
Aanbevolen
Eindhoven
29 november 2020
Goede fijne bus, heldere voorwaarden en service!
De bus huren is zeer prettig verlopen! Een schone fijne keurige bus. Ook geen addertjes onder het gras, wij zijn fan van Adriaanse! Fijn dat er spatschermen zijn bij de balie. Ik heb een tip, het tekenen van de formulieren na de check voor het meenemen van de bus is heel moeilijk op 1,5 meter afstand, dat had ik wel erg prettig gevonden. Misschien is een clipbord makkelijk, dan kan er op 1,5 meter getekend worden. Maar niet meer dan lof, ik kom hier de volgende keer zeer zeker terug!!
Leroy
Aanbevolen
Eindhoven
29 november 2020
Snel en adequaat
Goede service
Erik
Geldrop
28 november 2020
Pijnlijk
Dat ik het te duur vond heb 350 km gereden, 97 euro diesel?. Daarbij de rest opgeteld totaal 350 euro.daar schrok ik echt van.
Reactie van ons
Beste Erik,
Dank je wel voor je review. Ik heb even je huur erbij gepakt.
Je schrijft dat je 350 kilometer heeft gereden, maar volgens onze administratie heb je een stuk meer gereden. Als we dat afzetten tegen het aantal liters diesel, dan kom je uit op een verbruik van 1 op 5,97. Dat is precies het gemiddelde verbruik van een Mercedes met laadbak.
Het totaalbedrag was ook ruim € 40 minder dan het totaalbedrag wat je noemde. Scheelt toch weer een stukje.
Maakt dat misschien dat het totaalplaatje meer overeen komt met je verwachting?
Als je hierover wilt overleggen, dan kun je altijd contact met me opnemen.
Groet,
Rick
Adriaanse Autoverhuur
Ruud
Aanbevolen
Velema
27 november 2020
Goed, gedegen, klantvriendelijk
Goed om bij jullie een busje te huren. Wel graag zoals beloofd een mail sturen met daarin opgenomen de papieren die ik mee moet nemen om bij jullie een busje te huren. Hoef ik niet nog een keer heen en weer naar huis
Sam
Aanbevolen
Eindhoven
25 november 2020
Top geregeld allemaal
Schone bus, snelle afhandeling bij ophalen, goed materiaal
Peter
Aanbevolen
Geldrop
24 november 2020
Van begin tot einde duidelijk een “klantgevoel”gehad
Meedenken, goede uitleg, snelle facturering
Anton
Aanbevolen
Waalre
24 november 2020
Perfect !
Van online reserveren tot inleveren van auto vlot en vriendelijk verlopen . Prima materiaal redelijke prijs !
Rien
Aanbevolen
Waalre
24 november 2020
Vriendelijk personeel, nette auto’s, ruime openingstijden
Al meerdere keren bij Adriaanse bestelwagens gehuurd voor verhuizingen. Altijd vriendelijk personeel, schone, nette auto’s en fijne, ruime openingstijden.
