EINDHOVEN | 040-2513859

Maandag t/m zaterdag: 6.00 uur tot 19.00 uur

Zondag:  8.00 uur tot 9.00 uur

Robert

Baarle Nassau

29 november 2020

10

/ 10

Goede service

Snel en goed geholpen.

Koen

EINDHOVEN

29 november 2020

10

/ 10

Goede service, goede auto’s en goede prijzen.

Goede service, goede auto’s en goede prijzen.

Hugo

Middelbeers

29 november 2020

10

/ 10

Top service

Altijd vriendelijke mensen van het personeel.
Servicegericht en snelle afhandeling bij inleveren auto

Bas

Eindhoven

29 november 2020

9

/ 10

vriendelijk ,snel betrouwbaar en lange openingstijden

Prettig en accuraat geholpen, vriendelijk en snel

Roos

Eindhoven

29 november 2020

10

/ 10

Goede fijne bus, heldere voorwaarden en service!

De bus huren is zeer prettig verlopen! Een schone fijne keurige bus. Ook geen addertjes onder het gras, wij zijn fan van Adriaanse! Fijn dat er spatschermen zijn bij de balie. Ik heb een tip, het tekenen van de formulieren na de check voor het meenemen van de bus is heel moeilijk op 1,5 meter afstand, dat had ik wel erg prettig gevonden. Misschien is een clipbord makkelijk, dan kan er op 1,5 meter getekend worden. Maar niet meer dan lof, ik kom hier de volgende keer zeer zeker terug!!

Leroy

Eindhoven

29 november 2020

9

/ 10

Snel en adequaat

Goede service

Erik

Geldrop

28 november 2020

4

/ 10

Pijnlijk

Dat ik het te duur vond heb 350 km gereden, 97 euro diesel?. Daarbij de rest opgeteld totaal 350 euro.daar schrok ik echt van.

Reactie van ons

Beste Erik,

Dank je wel voor je review. Ik heb even je huur erbij gepakt.

Je schrijft dat je 350 kilometer heeft gereden, maar volgens onze administratie heb je een stuk meer gereden. Als we dat afzetten tegen het aantal liters diesel, dan kom je uit op een verbruik van 1 op 5,97. Dat is precies het gemiddelde verbruik van een Mercedes met laadbak.

Het totaalbedrag was ook ruim € 40 minder dan het totaalbedrag wat je noemde. Scheelt toch weer een stukje.

Maakt dat misschien dat het totaalplaatje meer overeen komt met je verwachting?

Als je hierover wilt overleggen, dan kun je altijd contact met me opnemen.

Groet,

Rick

Adriaanse Autoverhuur

Ruud

Velema

27 november 2020

7

/ 10

Goed, gedegen, klantvriendelijk

Goed om bij jullie een busje te huren. Wel graag zoals beloofd een mail sturen met daarin opgenomen de papieren die ik mee moet nemen om bij jullie een busje te huren. Hoef ik niet nog een keer heen en weer naar huis

Sam

Eindhoven

25 november 2020

9

/ 10

Top geregeld allemaal

Schone bus, snelle afhandeling bij ophalen, goed materiaal

Peter

Geldrop

24 november 2020

10

/ 10

Van begin tot einde duidelijk een “klantgevoel”gehad

Meedenken, goede uitleg, snelle facturering

Anton

Waalre

24 november 2020

10

/ 10

Perfect !

Van online reserveren tot inleveren van auto vlot en vriendelijk verlopen . Prima materiaal redelijke prijs !

Rien

Waalre

24 november 2020

10

/ 10

Vriendelijk personeel, nette auto’s, ruime openingstijden

Al meerdere keren bij Adriaanse bestelwagens gehuurd voor verhuizingen. Altijd vriendelijk personeel, schone, nette auto’s en fijne, ruime openingstijden.